AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Rakk bare sex en gang forrige pp da eggløsning plutselig dukket opp på syklusdag 9 og mannen skulle bort. Uansett, fikk normal mens når den var forventet(onsdag)så graviditet var utelukket. Dagen før (tirsdag) mensen kom så tok jeg en cleablue digital som viste ikke gravid. Sluttet derfor på Crinone som jeg må ta for at kroppen skal klare å holde pa et evt foster. Jeg tok derfor første vaksine med glede nå på torsdag, og i går var mannen og jeg ute og spiste og det ble 4-5 glass vin. I dag skulle jeg begynne med eggløsningstester. Begynte tidlig i syklusen fordi jeg har hørt at vaksinen kan klusse til syklusen. Eggløsningstesten ble positiv med en gang. Trodde først at jeg har tidlig eggløsning, men tok en clearblue digital for sikkerhets skyld. Den viste gravid 2-3! 🙈 Så jeg har hatt normal mens, droppet Crinone, drukket alkohol og tatt vaksine! Kan det bli verre liksom!?? Litt småbekymret nå ja. Har hatt 2 spontanaborter de siste 11 mnd, så skjønner ikke helt hvorfor denne skulle klare å klamre seg fast etter alt dette.... Men det vel lov å håpe at ingen skade er skjedd og at dette går bra hele veien inn. ❤ Noen med gode råd eller erfaringer? Anonymkode: 2c3bd...2cb
Amatariel Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Jeg har erfart å ha mensen (trodde jeg), leve som vanlig i to uker (litt alkohol ja) for å så finne ut at jeg var gravid når jeg skulle begynne med EL-tester. Sjokk! 😳 Gikk helt fint! Vil tro det gjør det for deg også. Det er jo ikke noe forskning som viser at vaksine er farlig for embryo. Om du føler deg nervøs for alt dette så ville jeg booket en tidlig ultralyd så du kan se at alt er fint. Lykke til i svangerskapet 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 Da er dette det barnet som er ment å komme til dere 🥰 Anonymkode: 2a045...8da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå