Gå til innhold

Etter jeg sa at jeg har ligget med en mørkhudet mann, avskyr han meg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi satt og snakket om helt vanlige ting og hadde det hyggelig, plutselig blir det snakk om en venn av han som er sammen med en mørkhudet dame. Plutselig spør han meg om jeg har hatt sex med en mørkhudet mann noen gang, jeg svarte da ærlig på dette. Da så han på meg helt merkelig og sier at jeg er kvalm og nå kan han aldri mer se på meg på samme måte som før. Jeg spurte om han var rasist, da sa han nei, det er han ikke, men nå avskyr han meg og synes det er ekkelt å tenke på at en mørkhudet mann har vært inni meg, nå vil han ikke ha sex med meg igjen og han mener at dette skulle jeg ha sagt til han før jeg lå med han. Føler meg så utrolig såret etter reaksjonen hans. Han sier han ikke er rasist, men det må han være. Var så glad i han, men nå vet jeg ikke lenger. Aldri opplevd han som dette før. Hva skal jeg gjøre nå? 

Anonymkode: 8a8b8...929

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dumpe han

• Liker 37
Skrevet

Haha, hvis dette er en sann historie... Man verken spør om det eller svarer på det. 

• Liker 15
Skrevet

Med slike holdninger så hadde jeg mistet helt lysten på han og og klart meg veldig fint uten han

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke annet å gjøre, enn å innse at det er slutt. Endrer man syn på noen, så skal det mye til å forandre det tilbake. Det er omtrent som om min elsker brått skulle fortalt at han hadde brukt prostituerte, jeg ville aldri klart å ha sex med ham igjen.  Jeg sidestiller ikke svarte med prostituerte, det er bare et eksempel på at man brått kan endre syn på noen.

Anonymkode: f03e0...efd

• Liker 17
Skrevet

Han er både rasist og en idiot, bra du fant det ut. Dump han!

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hadde mistet helt lysten på ham, og ville fint klart å gå videre og glemme hele han 

Anonymkode: bd927...6e8

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde dumpet han. Fordi dette kommer han til å fortsette å bruke mot deg. 

Anonymkode: 6a048...caf

• Liker 11
Skrevet

Har bare med preferanser å gjøre i følge enkelte her inne😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde gjort det samme, ville aldri vært sammen med noen som har hatt et seksuelt eller romantisk forhold til afrikaner eller araber.

Anonymkode: 656b8...876

• Liker 18
Skrevet

Det er klart han er rasist. Ingen tvil. Nå fikk du se hans sanne jeg.

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde gjort det samme, ville aldri vært sammen med noen som har hatt et seksuelt eller romantisk forhold til afrikaner eller araber.

Hvorfor det?

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

jeg har slitt med det samme og lærte av min feil etter den ene gangen. Det er mye smartere å bare holde kjeften sin og svare «nei aldri» på det spørsmålet. Det er en kjent fenomen at menn føler seg underlegen den berømte BBC (big black cock😂🤣) og dermed blir hinsides irrasjonelt usikker på seg selv. Det har faktisk ikke noe med rasisme å gjøre, og ikke noe med deg å gjøre heller. Det er fordi de merker på stigma rundt at mørke knuller bedre. Er større osv osv. så konklusjon neste gang hold kjeft. Hilsen jente som har opplevd det samme 🤣

Anonymkode: be597...543

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Vi satt og snakket om helt vanlige ting og hadde det hyggelig, plutselig blir det snakk om en venn av han som er sammen med en mørkhudet dame. Plutselig spør han meg om jeg har hatt sex med en mørkhudet mann noen gang, jeg svarte da ærlig på dette. Da så han på meg helt merkelig og sier at jeg er kvalm og nå kan han aldri mer se på meg på samme måte som før. Jeg spurte om han var rasist, da sa han nei, det er han ikke, men nå avskyr han meg og synes det er ekkelt å tenke på at en mørkhudet mann har vært inni meg, nå vil han ikke ha sex med meg igjen og han mener at dette skulle jeg ha sagt til han før jeg lå med han. Føler meg så utrolig såret etter reaksjonen hans. Han sier han ikke er rasist, men det må han være. Var så glad i han, men nå vet jeg ikke lenger. Aldri opplevd han som dette før. Hva skal jeg gjøre nå? 

Hvem er dette? Kjæreste, date, hva?

Anonymkode: 65263...fc9

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Da regner jeg med at du informerer om denne holdningen din når du blir kjent med potensielle kjærester. Du er sikkert klar over at det er mange som ikke tar i deg med ei ildtang på grunn av dette, enten vi har hatt sex med personer av annen etnisitet eller ikke.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vil du virkelig fortsatt ha sex med det der?

Anonymkode: dee68...9af

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Knuller meg med vellyst gjennom hele verdenskartet og kan skrive under på at seksualitet er individuelt og personlig og har ikke noen ting med etnisitet å gjøre. Hvis en kjæreste reagerer med avsky på tidligere sexpartnere du har hatt, tyder det på at han sliter tungt med noe inni seg selv som mest sannsynlig vil skape problemer for dere i forholdet etter hvert. 

Anonymkode: 3dd0e...cc0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da så han på meg jeg helt merkelig på han og sier at jeg er kvalm og nå kan han  jeg aldri mer se på meg deg på samme måte som før. Jeg spurte om han var rasist, da sa han nei, det er han ikke, men nå avskyr han jeg meg han og synes det er ekkelt å tenke på at en mørkhudet mann han har vært inni meg, 

Sånn. Ryddet litt i tankene dine for deg. 

Anonymkode: f384b...3aa

• Liker 15
Skrevet

Jeg hadde gjort det samme men ikke like dramatisk, men jeg hadde ikke ligget med noen jenter i utgangspunktet som har ligget med en mørkhudet mann, men kunne såklart vært venn med ho. 
og nei jeg er ikke rasist, men vil ikke ha noe med mørkhudede å gjøre. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...