AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Hva mente han med denne kommentaren? Kjenner han begynner å provosere meg så til de grader. Tenker på å avslutte kontakt. Han sier så mye merkelige ting hele tiden, i en veldig nedlatende tone. Anonymkode: 03ce1...a5e 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Om en mann hadde sagt til meg at jeg er en fødemaskin, så hadde det vært kroken på døra for min del. Anonymkode: 03e4b...064 21
MaleficentAurora Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mente han med denne kommentaren? Kjenner han begynner å provosere meg så til de grader. Tenker på å avslutte kontakt. Han sier så mye merkelige ting hele tiden, i en veldig nedlatende tone. Anonymkode: 03ce1...a5e Han setter kvinner 1000år tilbake. Ikke noe verdt og ha noe med å gjøre. Slike mannfolker kutter jeg kontakten tvert med. 6
Gjest ABM Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 Å kommentere i denne tråden med nick anser jeg som risikosport..pass! 😂
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #5 Skrevet 25. juli 2021 🤮Jeg er SÅ lei av misogyne menn. Anonymkode: 20ab1...6a0 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #6 Skrevet 25. juli 2021 Ikke noe å bli fornærmet over. Menn er ikke verdt stort mer enn en sprut for å videreføre gener, om vi skal sammenligne Anonymkode: 557e1...a68 9
Sleeping_beauty Skrevet 25. juli 2021 #7 Skrevet 25. juli 2021 Han mener vel akkurat det han sier. Dette er som å si til mannen «du er min personlige bank, mannen er skapt til å forsørge og gi meg alt jeg vil ha» Her hadde jeg ikke bare tenkt på å bryte kontakt, men gjort det med engang. 6
Mezinchaleft Skrevet 25. juli 2021 #9 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 🤮Jeg er SÅ lei av misogyne menn. Anonymkode: 20ab1...6a0 Jeg hadde ikke akkurat sagt det til en jente/kvinne jeg datet sånn uten videre, men det er jo egentlig ikke usant. Kvinners biologiske funksjon er å utvikle et foster inne i magen sin for deretter å føde babyen. Menn sin funksjon er å befrukte kvinnen ved penetrering. Vi mennesker har ingen andre biologiske funksjoner enn dette. Hvis han sier dette for å rakke ned på kvinner er han jo en stor idiot, ingen tvil om det. Spesielt hyggelig er det heller ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #10 Skrevet 25. juli 2021 Og menn er en spermbank. Anonymkode: 85cea...a34 4
Mezinchaleft Skrevet 25. juli 2021 #11 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og menn er en spermbank. Anonymkode: 85cea...a34 Jepp. 1
Gjest Warrior Skrevet 25. juli 2021 #12 Skrevet 25. juli 2021 (endret) Jeg kan ikke vite hva han mener. Det vet vel bare han. Kan du ikke spør hva han mente? Kanskje han bare mente noe så uskyldig at det er kvinner som kan føde barn ikke menn. Det er jo sant, men det var litt frekt av han å bruke ord som «fødemaskin» Endret 25. juli 2021 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #13 Skrevet 25. juli 2021 Å føde er jo awesome. En fantastisk bragd. En superkraft! Jeg hadde blitt stolt av en slik kommentar! Anonymkode: ddf7f...037 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #14 Skrevet 25. juli 2021 Sleeping_beauty skrev (23 minutter siden): Han mener vel akkurat det han sier. Dette er som å si til mannen «du er min personlige bank, mannen er skapt til å forsørge og gi meg alt jeg vil ha» Her hadde jeg ikke bare tenkt på å bryte kontakt, men gjort det med engang. Haha, nok et godt innlegg fra deg! Det sagt, enkelte kvinner oppfører seg jo som fødemaskiner og enkelte mannfolk oppfører seg som fri bar og pengebinge. Så da får man geleide disse videre slik at de finner noen som passer for de. Anonymkode: 5340d...4b7 1
Navani Skrevet 25. juli 2021 #15 Skrevet 25. juli 2021 Han der hadde jeg droppet. Jeg er ikke en fødemaskin, jeg velger selv om jeg ønsker barn eller ikke, og syns slike holdninger er utrolig usmakelige. 4
Gjest parkeringsvakten Skrevet 25. juli 2021 #16 Skrevet 25. juli 2021 4 hours ago, Mezinchaleft said: Jeg hadde ikke akkurat sagt det til en jente/kvinne jeg datet sånn uten videre, men det er jo egentlig ikke usant. Kvinners biologiske funksjon er å utvikle et foster inne i magen sin for deretter å føde babyen. Menn sin funksjon er å befrukte kvinnen ved penetrering. Vi mennesker har ingen andre biologiske funksjoner enn dette. Hvis han sier dette for å rakke ned på kvinner er han jo en stor idiot, ingen tvil om det. Spesielt hyggelig er det heller ikke. Biologien sier ikke at vi SKAL befruktes eller befrukte. At menneske er i stand til å ta et valg, betyr at "naturen (om man ser på den som en overmakt) har gitt oss frihet til å velge. Om funksjonen vår var kun å få barn, så ville vi ikke hatt vilje til å velge annerledes. Personlig, så syntes jeg dette høres ut som vi har byttet ut gud med naturen som en overmakt som dikterer våre liv og bestemmer hva som er riktig eller galt. Samtidig som man ikke annerkjenner at nettopp det at "naturen har gitt menneske" evnen til å velge betyr at vi ikke lenger er begrenset til en eller to biologiske funksjoner Mennesker er i stand til å befrukte, eller befruktes, men det er langt fra den eneste faktoren som avgjør hva et individ gjør i livet.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #17 Skrevet 25. juli 2021 Ingen mennesker er maskiner, men sammensatte skapninger med mange egenskaper utover kroppsfunksjonene. Vet han ikke det engang er han temmelig dum i tillegg til å være kjip. Sånne typer burde hatt datingforbud. Anonymkode: 9cccb...746 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #18 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen mennesker er maskiner, men sammensatte skapninger med mange egenskaper utover kroppsfunksjonene. Vet han ikke det engang er han temmelig dum i tillegg til å være kjip. Sånne typer burde hatt datingforbud. Anonymkode: 9cccb...746 Det er en god ting at produksjonen av realistiske sexroboter har startet. Så kan heller mennene kjøpe seg slike i stedet. 😄 Anonymkode: 03e4b...064 1
Gjest parkeringsvakten Skrevet 25. juli 2021 #19 Skrevet 25. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er en god ting at produksjonen av realistiske sexroboter har startet. Så kan heller mennene kjøpe seg slike i stedet. 😄 Anonymkode: 03e4b...064 Om vi kan redusere forekomst av fysisk og psykisk sykdom via sexdukker så vil det nok være bedre for mennesker generelt. Selv om det er en hard sannhet. At psykisk syke menn velger sexdukke over å få barn vil nok være i snitt bedre enn verre for mennesker. Jeg velger selv bort barn blant annet fordi jeg tenker jeg mangler visse egenskaper som gjør at avkommet mitt ville trives som menneske i den verden vi lever i. Nå er ikke avkom en kopi av en selv, men jeg tar ingen sjanser.
Mezinchaleft Skrevet 25. juli 2021 #20 Skrevet 25. juli 2021 parkeringsvakten skrev (7 minutter siden): Biologien sier ikke at vi SKAL befruktes eller befrukte. At menneske er i stand til å ta et valg, betyr at "naturen (om man ser på den som en overmakt) har gitt oss frihet til å velge. Om funksjonen vår var kun å få barn, så ville vi ikke hatt vilje til å velge annerledes. Personlig, så syntes jeg dette høres ut som vi har byttet ut gud med naturen som en overmakt som dikterer våre liv og bestemmer hva som er riktig eller galt. Samtidig som man ikke annerkjenner at nettopp det at "naturen har gitt menneske" evnen til å velge betyr at vi ikke lenger er begrenset til en eller to biologiske funksjoner Mennesker er i stand til å befrukte, eller befruktes, men det er langt fra den eneste faktoren som avgjør hva et individ gjør i livet. Jeg har ikke sagt SKAL, jeg sier at kroppene våre biologisk sett ikke har andre funksjoner. Det ER en grunn til at mennesker har to biologiske kjønn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå