Gå til innhold

Er sommeren over?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er snart august og værmeldingen viser nedgang i temperaturer fra første uka i august. Er det lov til å håpe på at sommeren er over? Andre som ser frem til at det er over snart?

Anonymkode: fa224...1c0

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det håper jeg virkelig.. grusomt i Oslo nå

Anonymkode: 4a630...1a2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Venter fortsatt på sommeren i nord...ryktes at det blir 3 fine dager fra og med i morgen. 17 grader-ish🤞 Så lei av pøsregn og vind...

Anonymkode: 36a83...7b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Venter fortsatt på sommeren i nord...ryktes at det blir 3 fine dager fra og med i morgen. 17 grader-ish🤞 Så lei av pøsregn og vind...

Anonymkode: 36a83...7b3

Høres ut som en drøm det du har akkurat nå, men forstår selvsagt at du sikkert ønsker sol og litt varme.

• Liker 2
Skrevet

Jeg håper ikke at sommeren er over. Liker sommeren best av alle årstider 😁

• Liker 14
Gjest laPistola
Skrevet

Bor i Oslo og starter ferien på mandag. Elsker sommer, men har fått så lite av det. Ja, jeg tror sommeren er over, ble utrolig deppa av langstidsvarselet 😅 

AnonymBruker
Skrevet

Sommere  er langt ifra over. Men det kan føles slik ut i enkelte deler av Norge. Vi hadde 5 uker med sol å varme før vi fikk regn , noe vi trengte. Nå har vi fått sol og varme igjen. Fra midten av uken så er det meldt skiftende vær. Tror nok at sensommeren blir like vakker som den har vært de 5 sist årene. Høsten kommer så si nærmeste bare senere å senere.

Anonymkode: e1941...5b1

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sommeren er over toppen nå, men jeg har troen på en fin august med temperaturer over 20 grader i Oslo-området. Det blir definitivt mer hengekøye og bading i ukevis fremover for dem som vil. Vi må bare igjennom en liten periode med etterlengtet regn først. Marka er knusttørr så regnet trengs virkelig!

Endret av Den Sagnomsuste
AnonymBruker
Skrevet

Så temperaturen faller om litt. Så vi bestilte tur sydover for mer sol og varme :)

Anonymkode: cd979...d3d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er snart august og værmeldingen viser nedgang i temperaturer fra første uka i august. Er det lov til å håpe på at sommeren er over? Andre som ser frem til at det er over snart?

Jeg ser virkelig frem til høsten, ikke veldig begeistret for denne varmen jeg heller. Selv om jeg for første gang på ca 10 år har kunnet fungere til tross for varme. 

Elsker høsten forresten❤️

AnonymBruker
Skrevet

Nei, håper ikke sommeren er over. Ikke fordi høsten ikke kan være fin, vanligvis er det veldig fint også når sommeren er over, som enhver annen årstid. 

Men nå er det korona, og en ny koronahøst/vinter ser jeg ikke frem til. 

Anonymkode: c5d97...27f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Wilhelmine skrev (18 timer siden):

Jeg håper ikke at sommeren er over. Liker sommeren best av alle årstider 😁

Håper jeg også. Når vinteren er såååå lang så synes jeg man ikke skal klage på sommeren.

Anonymkode: 12557...7cf

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei sommeren er ikke over før  31.8

AnonymBruker
Skrevet

Gleeeder meg til høst!

Anonymkode: 7e9ea...8e8

Gjest Warrior
Skrevet

Får da ikke håpe det. Vil ha sommer hele året jeg😍

Skrevet

Synes alle årstidene har sin sjarm, men mørketida og kulda kunne med fordel vart ihvertfall en måned mindre. Blir alltid deprimert og suicidal i februar! Dersom jeg faktisk henger meg selv en vakker dag så kommer det garantert til å hende om vinteren... 

AnonymBruker
Skrevet

Håper sommeren er over! 😄 Nei jeg tror ikke den er det, pleier det ikke komme en sen sommer bølge? :) Vi har en sommer mnd igjen.

Anonymkode: a2a9d...2f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her på østlandet tipper jeg det ikke blir høsttemperaturer før langt ut i september. Elsker høsten så for min del kunne sommeren gjerne vært over nå. 

Anonymkode: 40e8d...c2e

AnonymBruker
Skrevet
On 7/26/2021 at 8:23 PM, Athena79 said:

Nei sommeren er ikke over før  31.8

Vi kan få en uvanlig varm september også, det forekommer.

Anonymkode: 4bea5...163

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi kan få en uvanlig varm september også, det forekommer.

Anonymkode: 4bea5...163

Det kan vi, men september er pr definisjon høstmåned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...