Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnet er 18 mnd og aktivt. Løper rundt fra morgen til kveld.

Ska nå kjøpe dress til høsten og vinteren, både for hjemmebruk og barnehage. 
Vi bor i Nord-Norge, så det kan bli bra kaldt.

Hvilken dress ville DU kjøpt?

Anonymkode: 839ee...138

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bor i Finnmark. Kjøper kun Reima vinterdress. Ser de fleste andre i barnehagen også går for det. 

Anonymkode: bdfb4...cad

AnonymBruker
Skrevet

Har vært utrolig fornøyd med vinterdress fra Reflex, men de har flere tykkelser, så sørg for å velge den tykkeste. Vi bor i innlandet på Østlandet så 20 kalde er ikke uvanlig.

Anonymkode: bbab6...87c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Reima Gotland til min på to år. Nord norge her også.

Anonymkode: a0710...d83

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Reima Godtland til vinteren. Kanskje Reima Marte Mid til mellomsesong. 

Anonymkode: 25b73...a7b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar ☺️ 
Har vurdert både Reima og Kattnakken.

Ser ut som jeg ender opp med Reima 😉😉

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt både reima og reflex de siste årene. Foryd med begge, men synes kanskje reflex virker litt stivere.

Anonymkode: eaaa7...857

AnonymBruker
Skrevet

Ikke fornøyd med reflex. Reima er supre, anbefaler også en vårdress fra wheat- kan ha strikket ullbukse og ullgenser under for god bevegelighet.

Anonymkode: 15660...8aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her har vi arvet dresser fra reima, har en vår/høst dress fra wheat som vi er veldig fornøyd med

Anonymkode: 91337...088

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt Polarn og Reima, og er fornøyd med begge. Praktisk å kunne ta ut fôret i den fra Polarn slik at den også kan brukes når det blir varmt ute. Bruker ull (gjerne flere lag i ulike tykkelser) under dressene når det er kaldt for å regulere temperatur. Er forskjell på 5 blå (her vi bor), og 20 minus når vi er på fjellet.

Vi har polvotter fra Reima, og de er veldig gode.

Anonymkode: 2114e...726

AnonymBruker
Skrevet

Vi var og er veldig fornøyd med wheat. Ble brukt til to barn og var fremdeles masse bruk igjen da den var vokst ut av. 

Anonymkode: c7f75...aed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Reima stavanger/gotland og isbjörn of sweden kommer som regel best ut i test. Isbjörn er litt dyrere, men vi har gått for den, da vi synes den sitter bedre på barnet, altså mer bevegelsesfrihet.

Her er mitt tips: barn på 18 måneder er som regel ikke veldig aktive og bruker dressene sine i korte perioder. Så da min var på den alderen kjøpte jeg både reima og isbjörn brukt på finn, for å få testet begge. Gjorde det samme med vintersko, da det sto mellom viking og ecco. Så kjøper jeg nytt nå som jeg har sett at ecco og isbjörn passer best her.

Anonymkode: 4ec55...d5f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-7-25 den 23.19):

Tusen takk for svar ☺️ 
Har vurdert både Reima og Kattnakken.

Ser ut som jeg ender opp med Reima 😉😉

Kattnakken sin er først og fremst en regndress, for vinterdager, så den egner seg ikke supergodt på de kaldeste dagene. Stoffet som gjør den vanntett, gjør den også kaldere. 

Vi bruker Kattnakken helårsdress med ull under til slapsvær, og Name it eller Reima vinterdress. Barnet er 2,5 år og har vært gjennom 3 vinterdresser, like fornøyd med alle sammen. Siste vi hadde når hun fylte 2 var Name it, den var veeeeldig myk også, syns Reima er litt stivere. Et pluss, for vi bærer en del i sele på rygg på tur, og da er det kjekt med myk dress. 

Anonymkode: d9889...b5a

AnonymBruker
Skrevet

Isbjørn og Reima er best, og isbjørn er best av disse to. Bor også i Nord Norge. 

Anonymkode: c838b...176

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kattnakken regndress til slaps/når det er vått ute

Reima vinterdress

Wheat høstdress/vårdress

Anonymkode: f00b7...c89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...