AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Del Skrevet 25. juli 2021 Jeg spotter litt dagen før mensen. Lå merke til at jeg gjorde det forrige måned også. Bare litt smått med lysebrun utflod kommer ut. Og så gir det seg litt innimellom. Skal ta ivf - innsett , og begynne med hormonkur på dag 2 av mensen. Jeg venter til det er kommet full-bleed, slik at jeg vet at det er menstruasjonen, og regner dag 2 etter det. Har lest at spottingen ikke er mensen og at det er gjerne hormonellt i forkant. Hadde også sex 2 uker før ventet menstruasjon , så jeg vet jo ikke om det kan være festeblødning denne gang. Er det normalt å spotte litt smått med lysebrunt blod før mensen setter igang for fullt? Anonymkode: 06f6e...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 25. juli 2021 #2 Del Skrevet 25. juli 2021 For meg er dette helt normalt hvertfall, jeg startet med det kanskje 2- 3 dager før mensen begynte skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Del Skrevet 25. juli 2021 2 hours ago, Molly_ said: For meg er dette helt normalt hvertfall, jeg startet med det kanskje 2- 3 dager før mensen begynte skikkelig. En trøst å høre at det kan være normalt for andre også. Mensen kom for fullt nå, så jeg begynner i morgen på østrogen-medsinen for IVF -innsett. Anonymkode: 06f6e...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 26. juli 2021 #4 Del Skrevet 26. juli 2021 Helt normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå