AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Er det fler som sliter? HVA HJELPER deg? Anonymkode: 76c0e...f39
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Samme her. Er ti uker nå og har fra uke 8 vært oppblåst. Hadde fram til da flat mage. Den er ganske flat om Morgenen nå, men utover dagen blir den mye større. Tredje svangerskap, det har nok noe å si. Vet ikke hva som hjelper - jeg drikker en del vann, men… Erfaringene fra tidligere svangerskap er at det roer seg ned igjen etter noen uker. Anonymkode: 8a5e6...e75
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Samme her. Er ti uker nå og har fra uke 8 vært oppblåst. Hadde fram til da flat mage. Den er ganske flat om Morgenen nå, men utover dagen blir den mye større. Tredje svangerskap, det har nok noe å si. Vet ikke hva som hjelper - jeg drikker en del vann, men… Erfaringene fra tidligere svangerskap er at det roer seg ned igjen etter noen uker. Anonymkode: 8a5e6...e75 Jeg kommer meg på wc, men hele magen er helt hard og hoven. Så jævlig 😿 Føler magen sprekker snart. Håper det bare er hormoner.. for det er ikke babymage. Grusom følelse. Ser ut som jeg er 6 mnd på vei. Anonymkode: 76c0e...f39
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 Det er progesteron som gjør at du blir treig i magen. Se på det som et positivt tegn 😜 Jeg er 5+6 og har vært forstoppet i over en uke…har også en slags blump😂 Det som hjelper (tror jeg) er at jeg er mye aktiv på grunn av jobben min, spiser fiberrikt siden jeg fant ut jeg var gravid, får i meg mye frukt ila dagen. Har gått fra p ha avføring 1-3 ganger per dag, til 1-3 ganger per uke. Lykke til, håper du får kommet deg på do snart 😂 Anonymkode: 7b182...ed4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #5 Skrevet 25. juli 2021 Det går over! Mvh mindre mage i uke 18 enn i uke 8 😂😂 Anonymkode: ce9d0...740
Gjest 123 eller noe Skrevet 26. juli 2021 #6 Skrevet 26. juli 2021 Det går seg til, følte meg tjukk og gravid 6 måned i uke 7, men nå føler jeg i uke 13 at jeg endelig bare ser smågravid ut (andregangs, så mage kom fortere)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå