Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i mange år og har tre barn sammen. Den eldste er 17 år. I de seneste årene har han blitt mer og mer ekstrem når det gjelder meninger han har. Og det har tatt helt av etter at han ble ufør for litt over et år siden. Jeg vil kalle han en konspirasjonsteoretiker. Og nå er det covidvaksinen han holder på med. Han er sterkt i mot den, og mener hele greia er tull. Problemet er at han legger ut x-antall innlegg og linker om hvor skadelig vaksina er i uka. Altså, det er MANGE innlegg. Og nå begynner han å få kommentar fra andre på at det begynner å bli nok. Jeg har også fått tilbakemeldinger på dette. Jeg syns det er så flaut!!! Og det nytter ikke å snakke med han om det, for han blir bare irritert og sur. Hva kan jeg gjøre? Er det noe jeg kan gjøre? Trenger råd. 

Anonymkode: 99c46...7e8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi har vært sammen i mange år og har tre barn sammen. Den eldste er 17 år. I de seneste årene har han blitt mer og mer ekstrem når det gjelder meninger han har. Og det har tatt helt av etter at han ble ufør for litt over et år siden. Jeg vil kalle han en konspirasjonsteoretiker. Og nå er det covidvaksinen han holder på med. Han er sterkt i mot den, og mener hele greia er tull. Problemet er at han legger ut x-antall innlegg og linker om hvor skadelig vaksina er i uka. Altså, det er MANGE innlegg. Og nå begynner han å få kommentar fra andre på at det begynner å bli nok. Jeg har også fått tilbakemeldinger på dette. Jeg syns det er så flaut!!! Og det nytter ikke å snakke med han om det, for han blir bare irritert og sur. Hva kan jeg gjøre? Er det noe jeg kan gjøre? Trenger råd. 

Anonymkode: 99c46...7e8

Du kunne jo flytte da .

AnonymBruker
Skrevet

Han har da rett til å ha sine egne meninger. Hvis du ikke takler dem så får du skille deg fra ham.

Anonymkode: f14e1...57b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Laget du to tråder med samme tema?

Anonymkode: b7596...45c

AnonymBruker
Skrevet

Dette hadde jeg ikke stått i. Dette er drit flaut og det sier mye om personen. Jeg hadde tatt en alvorsprat og hadde det ikke hjulpet, så hadde jeg gått. Han har nok for mye fritid på nett og da kan man lett bli et offer for slikt.

Anonymkode: 57421...504

• Liker 1
Skrevet

Såklart har han rett til sine meninger, men om deres meninger er helt motsatte kan jo det ble ett problem i forholdet.
Hva når du evt tar vaksinen? Eller familiemedlemmer?
Det er ikke en god følelse å skamme seg over en partner, man ønsker jo å være stolt over den man er sammen med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...