AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Jeg har tynne negler, har prøvd ulike anti-bit, kremer, oljer og styrkende produkter,men ikke fått til få fine negler. Kan ingenting om alternativene. Har noen tips om hvordan jeg enten kan få negler som er naturlige eller som ser helt ekte ut i salong? Vil ikke ha pålimte fake negler, tenkte det kanskje kan støpes på ekstensions, men hvor lang må neglene være da og ser det ekte ut? Hvor ofte må man gjøre det for å vedlikeholde? Hilsen negle-newbie Anonymkode: b1eae...7f5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Ingen tips til hva jeg skal gjøre? Anonymkode: b1eae...7f5
Minlillelykke Skrevet 28. juli 2021 #3 Skrevet 28. juli 2021 De kan støpe med gele, og legge på naturlig farge. Ville bare fortalt hva du ønsker.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 Jeg fikk fine negler av å bruke negleolje hver dag. Pensle på så ofte du husker. Anonymkode: 48b7d...a14
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #5 Skrevet 28. juli 2021 Man kan støpe i ønsket lengde, evt få satt på tipper og gelé, evt bare gelélakk. Anonymkode: efbe4...178
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå