AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Jeg vurderer å ta opp fag for å forbedre snittet mitt. Det er 15 år siden jeg gikk på vgs. Jeg slet veldig i norsk mtp å skrive stiler, artikler, essays osv. Har noen tatt opp norsk? Hvordan synes dere det var? Enklere, tyngre? Anonymkode: 6371c...1f1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Jeg tok opp norsk nå i år. Det gikk kjempe fint, fikk 5 i muntlig og 4 i begge skriftlige 😊 jeg syns det var mye enklere nå enn hva jeg syns når jeg gikk på videregående. Anonymkode: ccde0...cf4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 Tok opp i høst, og det er hvertfall 10 år siden jeg satt på skolebenken sist. Skal du lese selv eller går på skole? Jeg leste selv og synes det gikk greit, men for meg gikk det bedre i vår. Da hadde jeg komt litt mer inn i det og studere og hvordan det funka, og skjønte mer hva de så etter. Hvis du skal lese selv anbefaler jeg videoteket, den er en kjempehjelp i norskfaget. Anonymkode: 0a78c...2b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå