AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Del Skrevet 25. juli 2021 Hadde en sa i uke 10 for over tre uker siden. For ca en uke siden sluttet jeg å blø, og vi prøvde igjen for at jeg skal bli gravid. I dagene etter og mellom samleiene har jeg hatt litt småblødninger, og de siste to dagene har det bare vært litt rosa når jeg har vært på do. Har aldri hatt festeblødninger før, og vet ikke om det kan være det. Kanskje det bare er rett og slett at det er/var fremdeles litt blod som må ut? Men er det i det hele tatt mulig å bli gravid etter sa selv om man fremdeles blør litt? Var etter første samleie både rødbrunt og litt slimete, og så ingenting. Etter noen dager bittelitt lyserosa ved toalettbesøk. Tror jeg har hatt eggløsning for 7-4 dager siden, men umulig å vite helt. Noen som vet hva dette kan være eller har opplevd lignende? Kan jeg være gravid (kanskje bare sterk ønsketenkning), eller er det umulig med litt blødning? Anonymkode: b8fd1...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Del Skrevet 25. juli 2021 Noen som vet noe om dette? Og dere som har blitt gravid før mens kom tilbake etter SA: Hadde dere små blødninger eller spotting med lyserosa blod i en uke før mens skulle komme eller senere? Er det mulig at noen som aldri har blødd i tidligere svangerskap, kan blø i starten av et svangerskap etter abort? Anonymkode: b8fd1...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakrisen Skrevet 26. juli 2021 #3 Del Skrevet 26. juli 2021 Kan ikke svare på spørsmålet ditt, men er i samme situasjon selv etter en MA. Har kartlagt eggløsning og lagt inn aksjer, og er i dag 8 dpo. 5 dpo våknet jeg med litt blodflekker i trusa, resten av dagen var det bare litt farget utflod lignende på papiret om jeg trykker det litt oppi. Dagen etter var det fortsatt litt farge på papiret, men dagen etter var det ingenting. I dag når var det litt farge på papiret igjen 🤔 Veldig merkelig at det ikke kommer noe i trusa. Jeg har aldri pleid å spotte eller ha det slik mellom EL og mens, så blir ikke helt klok på dette. Regner med ting kan være ganske annerledes etter en MA/SA, men man lurer jo veldig på hva det er som foregår da 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå