Johanne07 Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 (endret) Jeg skal bade hos noen familievenner fordi de har fått seg sånn basseng som er montert nedi bakken lksm. Jeg hadde gledet meg til å bade der i flere uker, men igår fikk jeg mensen og vi har ikke tamponger. Jeg på hytta og nærmeste butikk er rundt 2 timer unna. Kan jeg da bade uten tampong i bassenget uten at det skal syntes. Jeg bruker å ha mensen i 3 dager så dette er dag nr. 2. Vet det er ekkelt og sånt, men spm mitt er egt bare kan man bade uten at det syntes? NOEN PLEASE HJELP MEG JEG ER DESPERAT!! Endret 25. juli 2021 av Johanne07
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Nei, det er ekkelt og grisete, tenk på de andre som skal bade der også. Alle som pleier ha mensen bør alltid ha ekstra utstyr tilgjengelig, sånn til neste gang Anonymkode: 32864...1fd 5
Million Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 Nei, fy, det må du ikke gjøre når du har mensen! Er det ikke andre kvinner tilstede du kan spørre om de har en tampong? Mor, søstre, kusiner, hyttenaboer? Sånt er fullt tillatt å spørre kvinner i mellom, alle kvinner vet hvordan det er å være i nød og trenge en tampong og gir gjerne bort en. Det vil komme blod i bassengvannet, så dette skal du ikke gjøre. Blod vil kanskje renne ut og nedover beina dine når du går opp av vannet også. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 Johanne07 skrev (18 minutter siden): Jeg skal bade hos noen familievenner fordi de har fått seg sånn basseng som er montert nedi bakken lksm. Jeg hadde gledet meg til å bade der i flere uker, men igår fikk jeg mensen og vi har ikke tamponger. Jeg på hytta og nærmeste butikk er rundt 2 timer unna. Kan jeg da bade uten tampong i bassenget uten at det skal syntes. Jeg bruker å ha mensen i 3 dager så dette er dag nr. 2. Vet det er ekkelt og sånt, men spm mitt er egt bare kan man bade uten at det syntes? NOEN PLEASE HJELP MEG JEG ER DESPERAT!! Desperat faktisk.. nei - du kan ikke bade uten tampong når du har mensen, det er bare nasty. Og hvorfor skriver du med så liten skrift, det er irriterende Anonymkode: a23ea...84a 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #5 Skrevet 25. juli 2021 Spør noen av de andre damene som er der. En av dem har helt sikkert en tampong til deg. De fleste pleier å ha et par tamponger liggende i veska. Anonymkode: f2167...59f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #6 Skrevet 25. juli 2021 Nei du kan ikke bade uten tampong selv om du kanskje skulle blø minimalt, det er uhygienisk. Er det ikke en bensinstasjon eller kiosk i nærheten? De selger jo tamponger. Hvis ikke får du spørre alle damer du ser. Anonymkode: f981c...bf7
Luckiness Skrevet 25. juli 2021 #7 Skrevet 25. juli 2021 Enten spør du noen om tampong eller så dropper du å bade. 1
Djungelvrål Skrevet 25. juli 2021 #8 Skrevet 25. juli 2021 Nei, du skal selvsagt ikke bade! Så jævlig ekkelt. Og ha normal skrift, hva er vitsen med bitteliten skrift? 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #9 Skrevet 25. juli 2021 Nei! Hadde du synes det var greit å bade i andres meensvann? dette må være troll.... Anonymkode: ed913...be5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå