Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For en stund siden ble det slutt med kjæresten. Det gikk en stund uten at vi hadde kontakt med hverandre, men for noen uker siden skapte hun en situasjon som provoserte fram veldig mye kontakt mellom oss. Er blitt ett lite problem og jeg forstår ikke helt hvorfor hun vil ha så mye kontakt. Hun er i ett nytt forhold, men forteller hele tiden hvor glad hun er i meg. Virker nesten som om hun er avhengig av å få bekreftet at jeg fremdeles er glad i henne. Har prøvd å bryte kontakten flere ganger men det lykkes ikke. Hva sier dere jenter. Hvorfor gjør hun dette.

Endret av Doopie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Psss tull på deg! Jeg og exen er så og si bestevenner, det betyr ikke jeg vil bli sammen med han igjen! Bare rote litt noen ganger ;D

Skrevet

Om du ønsker å ha kontakt med henne, er jo opp til deg å velge.

Så lenge du viser tydelig hvor du ønsker å ha henne, burde det ikke oppstå noen problemer :)

Skrevet

Hvorfor hun gjør det er vanskelig å vite. Det kan virke som om hun fremdeles har følelser for deg. Hvis du ikke ønsker noe vennskap med henne, må du nesten si det til henne!

Skrevet

Takk for svar Milah. Hun sier hun har det i massevis. Vil ikke gjengi hva hun sier, men ikke slikt du sier til venner.

Skrevet

Hun er forvirret, det forstår du, usikker og trenger bekreftelse, innerst inne er hun ikke sikker på hvem hun vil være med, selvbildet hennes er helt avhengig av bekreftelse fra andre.

Hun er antageligt over gjenomsnitteligt pen, og hennes identitet er kropp og utsende,det skaper et behov for bekreftelse fra flere pga. mangler i selvbilde, det var smart av deg å kvitte deg med henne.

Du kan tenke deg vilke ujtfordringer den nye typen hennes vil møte, etter som hun vil stadig kreve mer bekreftelse, fra andre når hun tar typen som en selvfølge.

Skrevet

Hmmmm......

MANGE jenter (sikkert også gutter) holder mulighetene åpne enten til de treffer Mr.Right, eller til evig tid. Ofte er det ekser det da er snakk om. For en jente som syns det vanskelig å være alene (noe et raskt nytt forhold kan være et tegn på) prøver ofte å skape et "sikkerehetsnett" slik at man alltid har noe å falle tilbake på dersom det ikke funker med den nåværende. Det er ikke alltid dette er bevisst! Kanskje hun nå vet at og er redd for at det er enklere for deg å gå videre nå som hun er sammen med en annen. Hvis dette skjer mister hun en trygghet som kan bli nødvendig hvis det ikke funker med han hun er sammen med nå, og derfor forsøker hun kanskje å skape en slags "forpliktelse" mellom dere slik at hun fortsatt vet hvor hun har deg hen (dvs. Ikke er alene!).

Kan selvfølgelig godt hende at hun elsker deg og at dette er grunnen, men da skurrer det for meg at hun har en ny kjæreste. Ønsker du kontakt med henne? Å få henne tilbake? Hvis ikke bør du si klart ifra og hvorfor og unngå all kontakt for en periode! Da blir hun tvunget til å takle usikkerheten på egenhånd - det er nok det beste for alle parter!

Vet ikke om du skjønte min "analytiske" ;) vri her, men håper alt ordner seg:)

Skrevet

Imedeen

Du er dårlig på å være dame. Fortsett med å være gutt du.

Skrevet

Hehe:)

Javel.....jeg er dame da:) Men innrømmer at det godt kan hende jeg tar feil! Men det er kanskje mulig at det ligger noe i det jeg sier også? Kommer veldig an på hvem det er snakk om tror jeg:)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg syns ikke du er så "dårlig på å være dame" jeg, Imedeen ;)

Gjest Moonshadow
Skrevet
Imedeen

Du er dårlig på å være dame. Fortsett med å være gutt du.

Synes svaret hennes hørtes veldig fornuftig ut jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...