Gå til innhold

Har du bæsjet i vannet noen gang?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg og noen venner var på en badestrand på en øy, uten noen toaletter i sikte. Vi snakket om hva vi ville gjort hvis vi fikk akutt behov for å gjøre nr 2. Ville tingene våre blitt oppløst i vannet med en gang eller ville det ligget på overflaten en stund? 

Noen som har gjort det?

Anonymkode: 91a46...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Æsj nei aldri 🤮 Var på stranda engang, og der er det et sånt lite «basseng» som er bygget ute i sjøen med brygge til .. Husker det fløyt en ekkel bæsj der i fjor 🤮🤮🤮  

Anonymkode: dee80...534

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri! Ikke mens jeg har vært stor nok og gammel nok til å huske det i hvert fall 😄

En gang da sønnen min var baby, kanskje ett år eller noe, satt han og plasket og koste seg i badebaljen vår (vi hadde dusj, ikke badekar, derfor balje) på badet. Jeg puslet med litt andre ting på badet, og da jeg snudde meg tilbake til han i baljen, lå det plutselig en bæsjekladd og fløyt på overflaten der! 😂 Fikk fisket den opp med dopapir i hånda, og kastet den i do. så ble ungen dratt opp og spylt i dusjen og badevannet tømt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men doene på seilbåter spyler vel dritten rett ut i havet eller? Hvordan unngår de at det ikke flyter opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Nei nei nei nei nei 😆😆

Hvis du må, du absolutt MÅ, så må du heller grave det ned, så langt bort fra stranden som mulig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Æsj så vi andre får i oss bæsjevann?🤮🤮🤮

Anonymkode: de840...864

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg var nettopp på kajakktur over flere dager og da var "ordren" fra hun som var turleder at vi skulle finne oss et skjulested bak busker eller steiner på land når behovet meldte seg. Det gikk forbausende godt selv om jeg ikke var vant med det fra før. 

Anonymkode: 458bc...96b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2021-7-25 den 9.35):

Æsj så vi andre får i oss bæsjevann?🤮🤮🤮

Anonymkode: de840...864

Det gjør dere uansett. Masse bæsj hav og sjø

Anonymkode: 6545e...43d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.7.2021 den 9.33):

Men doene på seilbåter spyler vel dritten rett ut i havet eller? Hvordan unngår de at det ikke flyter opp?

Kvern og septikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et sted vi var med kajakk i sommer var det også en annen større gruppe der. Jeg så at noen av dem gikk rundt en odde og satte seg på huk i fjæra. Turlederen vår fortalte at det var ganske vanlig før i alle fall. Da satset man på at når høyvannet kom så ble sakene skylt til havs.

Anonymkode: 458bc...96b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har gjort det mange ganger, foretrekker fortsatt å basje på land. En stor utfordring med å gjøre nummer to i vannet er at klumpene ofte flyter og du vet aldri hvor de flyter opp. Det er fort gjort å få en rett i haka, eller at en liten rakker følger etter deg i dragsuget når du svømmer bort og kiler deg i nakken.

Anonymkode: edf01...608

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har gjort det mange ganger, foretrekker fortsatt å basje på land. En stor utfordring med å gjøre nummer to i vannet er at klumpene ofte flyter og du vet aldri hvor de flyter opp. Det er fort gjort å få en rett i haka, eller at en liten rakker følger etter deg i dragsuget når du svømmer bort og kiler deg i nakken.

Hahahahahaha! Hva faen 

Anonymkode: dec33...07c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ahahaha. Nydelig 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri! Er verken i fysisk eller psykisk stand til det😅

Jeg hadde en kompis som kunne kable mens han svømte... Har fortsatt den dag i dag ikke en villeste ide om hvordan det faktisk er fysisk mulig, mm. man har salmonella, noro/rota eller noe sånt 🤪  Imponerende!!!

Endret av Beeblebrox
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beeblebrox skrev (57 minutter siden):

Aldri! Er verken i fysisk eller psykisk stand til det😅

Jeg hadde en kompis som kunne kable mens han svømte... Har fortsatt den dag i dag ikke en villeste ide om hvordan det faktisk er fysisk mulig, mm. man har salmonella, noro/rota eller noe sånt 🤪  Imponerende!!!

😂😂😂😂

Jeg skjønner heller ikke åssen han får det til 😂 Jeg er ganske sikker på at jeg er akkurat som unga, må stoppe opp og blir litt sånn stiv i blikket mens jeg gjør mitt fornødne 😂💩

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cer3s skrev (1 minutt siden):

😂😂😂😂

Jeg skjønner heller ikke åssen han får det til 😂 Jeg er ganske sikker på at jeg er akkurat som unga, må stoppe opp og blir litt sånn stiv i blikket mens jeg gjør mitt fornødne 😂💩

Noen er bare født med litt sære "super-krefter", I guess :vetikke:😄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Tror ikke jeg hadde greid det. 🤔 Men tisser i vannet. Jeg blir så tissetrengt når jeg svømmer. I badehall er det jo toaletter, men ikke i sjøen.

Anonymkode: 8b4f7...734

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bedre å bæsje i havet enn på land. På land vil det ligge å lukte og større sjans for at noen trakker i det. Husk at båter uansett slipper ut septiken i havet. Og havet nedbryter bæsjen hurtigere enn på land. 
Er det ikke toalettfasiliteter der jeg solbader svømmer jeg bare ut, ser an vindretning og strømmer og bæsjer slik at det ikke flyter inn mot der folk soler seg og svømmer. Ingen problem. 

Anonymkode: 9df72...7df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...