Gå til innhold

Føler han spiller varm-kald spillet..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en voksen kar i et par uker nå, vi er begge i slutten av 30 årene så man skulle tro dette var uten drama og misforståelser. Innimellom har det vært litt vrient å finne ledig tid da begge har barn annen hver uke og krevende jobber. Nå er det slik at vi ikke kan treffes igjen på en måned på grunn av samvær med barn og jeg reiser bort på ferie. Da han først forstod at det ville være en hel måned uten å sees ble han veldig nedfor og skrev at dette er tortur, hvor mye han kommer til å savne meg osv. Dagen etter når jeg får en hyggelig snap med bilde av han og en øl på terrassen så skriver jeg at jeg savner han sånn og gjerne skulle vært der, så svarer han at jeg bare skal konsentrere meg og barna mine og ferien min, for det er barna mine jeg har ferie med nå, og at det blir spennende å se hva som skjer videre når vi er tilbake i rutinene våre igjen. Han skrev også at han bare skal nyte ferie fra meg og følelsen av å savne noen. Vanligvis skriver han at han savner meg og søte meldinger, men nå er det stort sett jeg som skriver fine nattameldinger eller god morgen og forteller han at jeg savner han eller tenker på han. Prøver han å demonstrere at han ikke trenger meg. Eller leser jeg situasjonen helt feil? 

Anonymkode: 0f024...310

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende han skjønte at det var den riktige responsen, når han fikk tenkt seg om.  Alternativt; reservedama kunne plutselig likevel.  Hva vet vi? 

Anonymkode: 9a443...166

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror du overtenker veldig. Han fikk kanskje en følelse av at han har oppført seg sutrete etter å ha mast så mye om at han savner deg. Han er kanskje redd for at du ikke se som på ham som en støttende og omtenksom kjæreste, og ville endre atferden sin. Kanskje han er redd for at du skal miste følelsene for ham hvis han blir for klengete? Derfor sender han deg nå melding om at du skal tenke på deg selv og ferien din i stedet for ham - for å vise deg omtanke og vise at han er en moden mann som klarer seg selv om du er bortreist. Han prøver ikke nødvendigvis å demonstrere at han ikke trenger deg, han prøver å ikke være umoden og masete og klengete. Voksne menn som ikke klarer å være uten ei dame i en måneds tid er jo ganske turn off, - eller?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tolker det som at han trekker seg litt tilbake for å la deg nyte ferien med barna dine, samtidig signaliserer at han er åpen for å bli videre kjent til høsten? :) leser ikke noe negativt her jeg 

Anonymkode: b7365...045

• Liker 7
Skrevet (endret)

Dette er psykologi på sitt beste, eller sitt verste om du vil, for det oppleves som tortur for deg. Han kan ikke få nok av deg. Han har fått deg til å gå mer etter ham, og det er nettopp det han ønsker. Det du må gjøre nå er å holde tilbake. 

Endret av gjestvest
la til
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har møtt en voksen kar i et par uker nå, vi er begge i slutten av 30 årene så man skulle tro dette var uten drama og misforståelser. Innimellom har det vært litt vrient å finne ledig tid da begge har barn annen hver uke og krevende jobber. Nå er det slik at vi ikke kan treffes igjen på en måned på grunn av samvær med barn og jeg reiser bort på ferie. Da han først forstod at det ville være en hel måned uten å sees ble han veldig nedfor og skrev at dette er tortur, hvor mye han kommer til å savne meg osv. Dagen etter når jeg får en hyggelig snap med bilde av han og en øl på terrassen så skriver jeg at jeg savner han sånn og gjerne skulle vært der, så svarer han at jeg bare skal konsentrere meg og barna mine og ferien min, for det er barna mine jeg har ferie med nå, og at det blir spennende å se hva som skjer videre når vi er tilbake i rutinene våre igjen. Han skrev også at han bare skal nyte ferie fra meg og følelsen av å savne noen. Vanligvis skriver han at han savner meg og søte meldinger, men nå er det stort sett jeg som skriver fine nattameldinger eller god morgen og forteller han at jeg savner han eller tenker på han. Prøver han å demonstrere at han ikke trenger meg. Eller leser jeg situasjonen helt feil? 

Anonymkode: 0f024...310

Har vært den mannen selv :) Traff kjæresten min like før hun skulle på ferie en måneds tid, og jeg var fra meg av savn og lengsel :) Sa det aldri til henne og jeg lot henne stort sett være i fred de ukene. Hun hadde ferie og alle som har ferie trenger den tiden til rekreasjon uten at jeg skulle lage bekymringer for henne. Sendte en melding om kvelden og morgenen og hun det samme. Fy pokker det var 4 lange uker :) Men det gikk jo helt greit. Er ikke sikkert han liker dette meldingstyret og trekker seg litt tilbake til du er ferdig med ferien. Da bommer han litt, for dette gjør jo at du blir stresset.

Nyt ferien din TS, så tar du alt det andre når du er ferdig med den. Forsett å sende en melding av og til, så viser du i alle fall din interesse. Så er det hans ansvar å vise sin.

Anonymkode: 6ef6e...9a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hører du noe mer fra han?

Anonymkode: 41bbe...95b

AnonymBruker
Skrevet

Han høres dessverre ikke ordentlig interessert ut. Sånn var eksen min hele veien, og det forholdet varte ikke lenge. I etterkant sa han at han hadde vært usikker på oss hele veien. Han kunne si at han savnet meg, håpet vi så hverandre igjen snart osv. Men når jeg sa det samme fikk jeg bare unnvikende svar tilbake. Foresten så spiller ikke menn varm og kald- spill. Når de oppfører seg sånn så er de bare ikke der. Og de vil heller ikke bli det. Det er jo i begynnelsen man er mest interessert, viser seg fra sin beste side og ønsker å være mest mulig sammen med den andre.  

Anonymkode: 6695e...149

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...