Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Kjempegøy å sitte pyntet og vente. Har opplevd dette før og bitet i meg ordene, denne gangen gikk det en kule varmt og jeg skrev ordrett det i overskriften når jeg aldri hørte noe 😇 Flere som ble stood up i går?

Anonymkode: 8e53a...ea7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke skrive pul meg, så skrev «pul deg i ræva». Dette er litt komisk siden jeg alltid er så høflig og forsiktig ellers 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Anonymkode: 7fdde...eca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok.

Anonymkode: 7fdde...eca

Dårlig bidrag, ikke blitt stood up antar jeg? Uansett god følelse å ikke være ladylike å skrive det som det er, anbefales 😊

AnonymBruker
Skrevet

Det står «lest», det gleder meg at han så det!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sitte der pynta mens eklinger prøvde seg, var en som prøvde å kysse meg og. Håper rasshølet følte seg ille til mote av meldingen, glad han leste den.

• Liker 1
Skrevet

Skal vi gå på date?

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Shmohawk said:

Skal vi gå på date?

Blir å si nei ut sommeren etter dette gitt 😂 fremdeles veldig sint og såret

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, nå fikk jeg melding «beklager så mye, liker deg veldig godt». Svarte «hyggelig å kaste bort kvelden på deg, men glad jeg fant ut at du var en drittsekk nå og ikke senere».

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Neste gang kommer du 10 min for sent. Er ikke daten der da så snur du og går hjem

Anonymkode: 886b1...5d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Neste gang kommer du 10 min for sent. Er ikke daten der da så snur du og går hjem

Anonymkode: 886b1...5d8

Han har bedt meg ut igjen, frister å si ja og ikke møte opp. Men skal holde meg for god for det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har skjedd meg én gang. Vi skulle spise lunsj sammen. Jeg følte meg som en idiot. Venta ti minutter før jeg ringte ham. Han hadde forsovet seg og var skikkelig stressa. Jeg lo når jeg hørte stemmen hans. I dag er vi sammen.

Anonymkode: 42651...717

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har skjedd meg én gang. Vi skulle spise lunsj sammen. Jeg følte meg som en idiot. Venta ti minutter før jeg ringte ham. Han hadde forsovet seg og var skikkelig stressa. Jeg lo når jeg hørte stemmen hans. I dag er vi sammen.

Er en ærlig sak da. Kan skje den beste 😄

AnonymBruker
Skrevet

Du høres ikke så hyggelig ut

Anonymkode: ebd38...07a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du høres ikke så hyggelig ut

Anonymkode: ebd38...07a

Du hadde nok blitt ganske sint selv om du holdt av lørdagskvelden, satt ute pyntet og ikke en gang fikk beskjed at han ikke kommer. Når HAN ba ut

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, sicario said:

Er en ærlig sak da. Kan skje den beste 😄

Vi skal gifte oss til høsten. Det er sårt å sitte der og vente og føle seg verdiløs. Men som du sier, kan det skje den beste. Det var ikke første date, men andre eller tredje. Så det hjelper kanskje litt. Føltes kjipt der og da og jeg tenkte han ikke var interessert i noe mer seriøst. Men så feil kan man ta. 

Jeg kom en gang 40 minutter for seint til en første date. Det var utrolig flaut. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Herregud, nå fikk jeg melding «beklager så mye, liker deg veldig godt». Svarte «hyggelig å kaste bort kvelden på deg, men glad jeg fant ut at du var en drittsekk nå og ikke senere».

Er det ikke litt flaut å være så kjip? Må man svare med samme mynt? Om jeg var ham hadde jeg tenkt at jeg var heldig som ikke møtte opp når hun gikk så fort over til sinne og ekstreme beskyldinger. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er det ikke litt flaut å være så kjip? Må man svare med samme mynt? Om jeg var ham hadde jeg tenkt at jeg var heldig som ikke møtte opp når hun gikk så fort over til sinne og ekstreme beskyldinger. 

Ikke flaut nei, det er ekstremt respektløst det han gjorde og er lei av å alltid være blid og høflig når folk behandler meg som dritt. Snakket med en ute som var imponert over at jeg ikke ringte å skjelte ut, han sa det var så slemt som det får blitt 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...