Gjest Sirisiri10 Skrevet 24. juli 2021 #1 Del Skrevet 24. juli 2021 Her dundra det godt og ristet i huset vårt. Først et kjempe smell etterfulgt av dundringen lenge etter. Står i avisen at det er muligens en meteoritt. Flere som opplevde at huset ristet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonyv Skrevet 24. juli 2021 #2 Del Skrevet 24. juli 2021 Ja, fryktelig lys og ristet i huset. Skjelvingene kom en god stund etter lyset. Hvor bor folk? Jeg bor i Asker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ollibolli Skrevet 24. juli 2021 #3 Del Skrevet 24. juli 2021 Asker her og. Våknet av det jeg trodde var et kraftig jordskjelv 😱 det ristet skikkelig i huset og smalt så høyt. Herregud jeg ble redd 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 24. juli 2021 #4 Del Skrevet 24. juli 2021 Creepy, det var såpass merkbart hos dere på østlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alpinistjenta Skrevet 24. juli 2021 #5 Del Skrevet 24. juli 2021 Å hjelpes. Hva om det hadde truffet et hus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ollibolli Skrevet 24. juli 2021 #6 Del Skrevet 24. juli 2021 Jeg håper ingen ble skadd! Spørs om ikke det var en meteoritt som traff et sted ikke så langt unna her... aldri opplevd lignende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 24. juli 2021 #7 Del Skrevet 24. juli 2021 Herregud så skummelt. Er redd jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 24. juli 2021 #8 Del Skrevet 24. juli 2021 Ble redd selv og løp ut med samboeren min. Sies at det skal komme fler, så nå sitter vi ute å følger med. Ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonyv Skrevet 24. juli 2021 #9 Del Skrevet 24. juli 2021 Hadde vært interessant å vite hvor folk bor og hva de opplevde. Leser at folk ringer inn til politiet fra Eidsvoll også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettMeg Skrevet 24. juli 2021 #10 Del Skrevet 24. juli 2021 Sirisiri10 skrev (1 minutt siden): Ble redd selv og løp ut med samboeren min. Sies at det skal komme fler, så nå sitter vi ute å følger med. Ts Skvatt selv 😱 Hvor står det at det vil komme flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonyv Skrevet 24. juli 2021 #11 Del Skrevet 24. juli 2021 Sirisiri10 skrev (1 minutt siden): Ble redd selv og løp ut med samboeren min. Sies at det skal komme fler, så nå sitter vi ute å følger med. Ts Hvor har du hørt at det skal komme flere???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 25. juli 2021 #12 Del Skrevet 25. juli 2021 (endret) Var ut og gikk tur. Blir sjelden redd, men dette var skremmende. Endret 25. juli 2021 av anonym 4545 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sokkepar Skrevet 25. juli 2021 #13 Del Skrevet 25. juli 2021 (endret) Ingen skjelving, men så lyset ifra hedmark. Nå forstår jeg hva det var.. Endret 3. august 2021 av Sokkepar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 25. juli 2021 #14 Del Skrevet 25. juli 2021 Er dette farlig ? Kommer det fler? Herregud tenk om den treffer noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mønepanne Skrevet 25. juli 2021 #15 Del Skrevet 25. juli 2021 Bor i Oslo. Hørte et voldsomt brak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 25. juli 2021 #16 Del Skrevet 25. juli 2021 Jeg så lysglimtet helt tilfeldig fordi jeg lukket opp øynene i det jeg skulle snu meg i senga. Ble helt paff av det. En stund etterpå trudde jeg soveromsdøra skulle røskes av hengslene. Det ristet og bråkte helt sinnsykt. Jeg bor alene og er en smule mørkeredd, så har ikke sovet siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kajsax Skrevet 25. juli 2021 #17 Del Skrevet 25. juli 2021 Lys og risting i hus merket i Gjøvik/Toten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 25. juli 2021 #18 Del Skrevet 25. juli 2021 indigob skrev (1 minutt siden): Er dette farlig ? Kommer det fler? Herregud tenk om den treffer noen Statistisk sett er det nær umulig å bli truffet. Samtidig er det vel mer eller mindre sikkert at det på et eller annet tidspunkt vil skje at jorda blir truffet av en meteoritt som vil medføre enorme ødeleggelser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 25. juli 2021 #19 Del Skrevet 25. juli 2021 Vi merka det skikkelig godt her i Oslo, rista i hele huset her. Ble litt urolig, glad det "bare" var en meteoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 25. juli 2021 #20 Del Skrevet 25. juli 2021 Brunello skrev (Akkurat nå): Statistisk sett er det nær umulig å bli truffet. Samtidig er det vel mer eller mindre sikkert at det på et eller annet tidspunkt vil skje at jorda blir truffet av en meteoritt som vil medføre enorme ødeleggelser. Hele rommet mitt lyste opp. 😰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå