AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #21 Del Skrevet 28. juli 2021 Kala skrev (2 minutter siden): Vi får ikke noe på garanti, nei. Utrolig skuffet, veldig surt å tenke på hvor mye penger vi har brukt på senga. Jensen Opal Hæ! Hvorfor ikke?? Når man kjøper noe så dyrt som en ny dobbelseng så bør det i det minste holde er par år😡 Anonymkode: f4bcd...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 28. juli 2021 #22 Del Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hæ! Hvorfor ikke?? Når man kjøper noe så dyrt som en ny dobbelseng så bør det i det minste holde er par år😡 Anonymkode: f4bcd...a51 Veldig skuffendes, ja. 28 000 kr, seks år gammel, og nedsunket i midten. På tross av at vi har fulgt anbefalt vedlikehold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjatapinjata Skrevet 28. juli 2021 #23 Del Skrevet 28. juli 2021 Kala skrev (1 time siden): Veldig skuffendes, ja. 28 000 kr, seks år gammel, og nedsunket i midten. På tross av at vi har fulgt anbefalt vedlikehold. Det er merkelig. Jeg har garanti papirene på min seng, og det er 25års garanti på madrassene. 🙄 Så det er veldig dårlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 28. juli 2021 #24 Del Skrevet 28. juli 2021 (endret) Anjatapinjata skrev (21 minutter siden): Det er merkelig. Jeg har garanti papirene på min seng, og det er 25års garanti på madrassene. 🙄 Så det er veldig dårlig. Jeg fikk beskjed om at det kun var garanti på ramma kollaps. Totalgaranti er 5 år, 25 år for ramme og kollaps. Er litt skuffa, ja. Endret 28. juli 2021 av Kala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #25 Del Skrevet 29. juli 2021 Jeg leste en sak i avisa om dette problemet. Husker ikke hvilken. Kan du google litt og se om du finner noen artikler? Mener å huske at de fikk ny seng etter å ha hatt samme problemet Anonymkode: 413db...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå