Gå til innhold

Flere med dårlig erfaring med Jensen-senger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kala skrev (2 minutter siden):

Vi får ikke noe på garanti, nei. Utrolig skuffet, veldig surt å tenke på hvor mye penger vi har brukt på senga. Jensen Opal

Hæ! Hvorfor ikke?? Når man kjøper noe så dyrt som en ny dobbelseng så bør det i det minste holde er par år😡

Anonymkode: f4bcd...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hæ! Hvorfor ikke?? Når man kjøper noe så dyrt som en ny dobbelseng så bør det i det minste holde er par år😡

Anonymkode: f4bcd...a51

Veldig skuffendes, ja. 28 000 kr, seks år gammel, og nedsunket i midten. På tross av at vi har fulgt anbefalt vedlikehold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kala skrev (1 time siden):

Veldig skuffendes, ja. 28 000 kr, seks år gammel, og nedsunket i midten. På tross av at vi har fulgt anbefalt vedlikehold.

Det er merkelig. Jeg har garanti papirene på min seng, og det er 25års garanti på madrassene. 🙄 Så det er veldig dårlig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anjatapinjata skrev (21 minutter siden):

Det er merkelig. Jeg har garanti papirene på min seng, og det er 25års garanti på madrassene. 🙄 Så det er veldig dårlig. 

Jeg fikk beskjed om at det kun var garanti på ramma kollaps. Totalgaranti er 5 år, 25 år for ramme og kollaps. 

Er litt skuffa, ja.

Endret av Kala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg leste en sak i avisa om dette problemet. Husker ikke hvilken. Kan du google litt og se om du finner noen artikler? Mener å huske at de fikk ny seng etter å ha hatt samme problemet

Anonymkode: 413db...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...