Gå til innhold

Flere med dårlig erfaring med Jensen-senger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Eller er vi bare uheldige? Kjøpte en Nova Max i fjor, og den er allerede ubrukelig. Den har sunket ned på midten, og våkner med vond rygg hver dag. Usikker på om det er verdt å reklamere, eller om vi skal finne et bedre merke. Er ikke verdt å ødelegge ryggen. 

Anonymkode: e660e...4c3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi kjøpte en Jensen-seng i 1998, bruker den fremdeles. Har skiftet overmadrass én gang. Har ikke hatt noen problemer. 

Anonymkode: 7dab7...875

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Hatt min i 8 år og er veldig fornøyd. 

Anonymkode: c667d...992

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 2 Jensen senger og er kjempe fornøyd.  Har aldri hatt bedre seng.

Hvis den har sunket på midten, så ville jeg ha klaget.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har hatt to Jensen senger og har aldri hatt problemer. Den første var en Diplomat rammemadrass og vår nåværende seng er en Ambassadør kontinentalseng. 

Anonymkode: 97963...060

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker Jensensengen min. Snur jevnlig både madrassen og overmadrassen, og da er det som å få en ny madrass hver gang.

Anonymkode: bcc7a...d6b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 25års garanti på madrasser fra jensen så er bare å klage å få ny. Elsker jensen sengen min. 7år gammel og er som ny😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke hatt noen problemer med Jensen vi heller. Kjøpte dog XOV sin toppmodell hos Skeidar i fjor sommer, og denne var utrolig kjip. Klaget inn madrassene to ganger siden de kollapset i midten, og tredje gang fikk vi tilbud om å finne en annen seng. Endte opp med Svane Zilva kontinentalseng istedenfor mot mellomlegg, og denne er helt fantastisk. 

Anonymkode: 436c7...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anjatapinjata skrev (11 minutter siden):

Det er 25års garanti på madrasser fra jensen så er bare å klage å få ny. Elsker jensen sengen min. 7år gammel og er som ny😊

Regner med man må ha kvittering da? 😬

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som hadde Jensen madrasser før. Jeg sov alltid så utrolig godt når jeg overnattet hos henne, husker jeg! De var kjempegode, aldri ligget på så god madrass før eller siden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kala skrev (53 minutter siden):

Det lagres i butikken man kjøper senga i. Når vi skulle kjøpe ny seng i fjor sommer huska jeg ikke navnet på min gamle seng, bare merket. Ringte Skeidar i byen jeg kjøpte senga i, og de lette opp kvittering og kunne fortelle meg at det var en utgått modell jeg hadde en gang i tiden. 😅

Anonymkode: 436c7...3ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kala skrev (På 25.7.2021 den 13.29):

Følger med sånn garantibevis osv med sengen. Har du ikke kvittering? Om den er kun et år gammel? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anjatapinjata skrev (2 timer siden):

Følger med sånn garantibevis osv med sengen. Har du ikke kvittering? Om den er kun et år gammel? 

Vi kjøpte den i 2015. Får sjekke over igjen, kanskje den dukker opp. Begge madrassene våre har klappet sammen i midten. Min mer enn mannen sin. Senga var temmelig dyr, så vi har vært temmelig skuffet over utviklingen de siste to årene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kala skrev (11 timer siden):

Vi kjøpte den i 2015. Får sjekke over igjen, kanskje den dukker opp. Begge madrassene våre har klappet sammen i midten. Min mer enn mannen sin. Senga var temmelig dyr, så vi har vært temmelig skuffet over utviklingen de siste to årene. 

Sjekk kontoutskriften 

Anonymkode: cebe4...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sjekk kontoutskriften 

Anonymkode: cebe4...c95

Jeg har vært i kontakt med skeidar, og de har funnet oss i systemet. Han hadde aldri hørt om slike klager på Jensen-madrasser. Vi fikk beskjed om å ta bilder av madrassen med søkket, og sende inn, så skulle de ta det videre med Jensen. Han antydet av jeg hadde blitt tjukk etter at vi kjøpte senga. Vi er begge to godt innenfor normal KPI/BMI, litt hårreisende av selgeren 🤨

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kala skrev (5 timer siden):

Jeg har vært i kontakt med skeidar, og de har funnet oss i systemet. Han hadde aldri hørt om slike klager på Jensen-madrasser. Vi fikk beskjed om å ta bilder av madrassen med søkket, og sende inn, så skulle de ta det videre med Jensen. Han antydet av jeg hadde blitt tjukk etter at vi kjøpte senga. Vi er begge to godt innenfor normal KPI/BMI, litt hårreisende av selgeren 🤨

Det var spesielt ja😅 dårlig selger. Tror ikke jensen har for rykte på seg å være dårlig nei. Min er fra 2014 og er like fin som alltid hvertfall 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har Jensen kontinentalseng, og det er den beste investeringen jeg har gjort. 🤩

Anonymkode: 51a7b...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anjatapinjata skrev (På 27.7.2021 den 20.35):

Det var spesielt ja😅 dårlig selger. Tror ikke jensen har for rykte på seg å være dårlig nei. Min er fra 2014 og er like fin som alltid hvertfall 😊

Vi får ikke noe på garanti, nei. Utrolig skuffet, veldig surt å tenke på hvor mye penger vi har brukt på senga. Jensen Opal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...