AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #1 Skrevet 24. juli 2021 Nysingel jente på 38, hviken app passer for halvgamle alenemødre😅? Anonymkode: 29c09...c79 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #2 Skrevet 24. juli 2021 De fleste datingapper kan fungere, da man kan legge inn alderspreferanse. Anonymkode: d82ff...a12 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #3 Skrevet 24. juli 2021 Spander noen timer på forumet her, så får du justert forventningene dine. Noen kan ha et lykketreff etter kort tid, men det er ganske vanlig å bli desillusjonert, etter en periode på datingsider. Anonymkode: 3b64f...fe0 3
Konghung Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Nysingel jente på 38, hviken app passer for halvgamle alenemødre😅? Anonymkode: 29c09...c79 Jeg er pratsom jeg😁
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #5 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Nysingel jente på 38, hviken app passer for halvgamle alenemødre😅? Anonymkode: 29c09...c79 Sa du 38? Glem det: Anonymkode: 56928...d3d 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #6 Skrevet 25. juli 2021 Du drukner i henvendelser uansett hvilken plattform du bruker, så det er vel strengt tatt ikke så viktig hvilken du bruker Anonymkode: 4d3b0...076
Serafin Skrevet 25. juli 2021 #7 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nysingel jente på 38, hviken app passer for halvgamle alenemødre😅? Anonymkode: 29c09...c79 Ingen av dem. Du kommer til å bli skuffet. Den beste appen er å treffe folk i det virkelige liv gjennom interesserer eller hobbier. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #8 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 25.7.2021 den 2.04): Sa du 38? Glem det: Anonymkode: 56928...d3d ts Jeg vil jo ikke ha en mann på 20 eller 30😅 Jeg er ferdig med barn og ønsker meg en date med en moden, erfaren mann med mye livserfaring. (Som vet å sette pris på en kvinne) Anonymkode: 29c09...c79
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #9 Skrevet 26. juli 2021 Konghung skrev (På 25.7.2021 den 2.02): Jeg er pratsom jeg😁 ts Du bor garantert ikke på min kant av landet😅 Anonymkode: 29c09...c79
Konghung Skrevet 31. juli 2021 #10 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 26.7.2021 den 6.56): ts Du bor garantert ikke på min kant av landet😅 Anonymkode: 29c09...c79 Det kan vi jo finne ut av. Men ønsker ikke skrive det her😊
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #11 Skrevet 31. juli 2021 K43. Har hatt god nytte (😆) av tinder ☺️ Anonymkode: f9028...f25
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #12 Skrevet 2. august 2021 Tinder er beste app av alle. Anonymkode: 335fb...2ed
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #13 Skrevet 3. august 2021 Hvor finner jeg alenemødre i Tromsø omegn om søker enslig mann som er 45 og de 35 og kanskje få barn hvis kjærligheten vinner 🙂 Trenger tips for reals er så lei av pilsprat som ender i kun en tommere greie enn først, utelivet er ikke en arena for å finne ferdigpakke som er klar for en mann og tør satse litt på kjemiem hvis dwn oppstår så er det jo spennende.. Anonymkode: 3850f...296
Antiviruset Skrevet 4. august 2021 #14 Skrevet 4. august 2021 Serafin skrev (På 2021-7-25 den 11.33): Ingen av dem. Du kommer til å bli skuffet. Den beste appen er å treffe folk i det virkelige liv gjennom interesserer eller hobbier. Igjen bare tull, det er akkurat dette appene er for også, den første kontakten og så date med et menneske du finner interessant. Gidder du ikke lage en god profil, ærlig profil og ta sorteringsjobben med en god dose kritisk sans? Da blir du skuffet ja. Det samme gjelder uansett hvor du treffer noen å date. Alle setter opp sin glansside og du vil aldri kjenne de før det har gått lang tid. Gir du sex lett, er naiv og har null tålmodighet? Det går åt skogen uansett. Har selv bare gode erfaringer med datingapper. Men da er dette et prosjekt jeg har brukt tid, penger og interesse på de gangene jeg har gjort det. Om du får et langvarig forhold ut av det? Ja mest sannsynlig, noen ganger går det veldig raskt, andre ganger kanskje måneder. Man leter etter en livspartner!!!! De fleste gidder ikke engang å lage seg en god plan på hvordan man skal klare det. Et av de viktigste valgene man tar i livet overlater man til tilfeldighetene. Har aldri forstått det, og vil aldri forstå det. Derfor er hele datingmarkedet rævkjørt totalt for de aller fleste. Mange som ikke er seriøse og bare er ute etter sex, svindle før man selv blir svindlet. I kjølvannet ligger mange ødelagte og desillusjonerte mennesker. 4
Serafin Skrevet 4. august 2021 #15 Skrevet 4. august 2021 Antiviruset skrev (2 timer siden): Igjen bare tull, det er akkurat dette appene er for også, den første kontakten og så date med et menneske du finner interessant. Gidder du ikke lage en god profil, ærlig profil og ta sorteringsjobben med en god dose kritisk sans? Da blir du skuffet ja. Det samme gjelder uansett hvor du treffer noen å date. Alle setter opp sin glansside og du vil aldri kjenne de før det har gått lang tid. Gir du sex lett, er naiv og har null tålmodighet? Det går åt skogen uansett. Har selv bare gode erfaringer med datingapper. Men da er dette et prosjekt jeg har brukt tid, penger og interesse på de gangene jeg har gjort det. Om du får et langvarig forhold ut av det? Ja mest sannsynlig, noen ganger går det veldig raskt, andre ganger kanskje måneder. Man leter etter en livspartner!!!! De fleste gidder ikke engang å lage seg en god plan på hvordan man skal klare det. Et av de viktigste valgene man tar i livet overlater man til tilfeldighetene. Har aldri forstått det, og vil aldri forstå det. Derfor er hele datingmarkedet rævkjørt totalt for de aller fleste. Mange som ikke er seriøse og bare er ute etter sex, svindle før man selv blir svindlet. I kjølvannet ligger mange ødelagte og desillusjonerte mennesker. Hva som funker for deg er ikke sikkert funker for andre. Det er bare å lese mange andre som har skrevet tråder her på KG om at datingapper ikke funker. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #16 Skrevet 4. august 2021 Serafin skrev (1 time siden): Hva som funker for deg er ikke sikkert funker for andre. Det er bare å lese mange andre som har skrevet tråder her på KG om at datingapper ikke funker. Mye av det skyldes nok akkurat det @Antiviruset peker på. De tar alt for lett på det, og tror at appen skal gjøre jobben. Hvor mange av disse lykkes bedre utenfor datingappene? Anonymkode: 3b64f...fe0 1
Serafin Skrevet 4. august 2021 #17 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mye av det skyldes nok akkurat det @Antiviruset peker på. De tar alt for lett på det, og tror at appen skal gjøre jobben. Hvor mange av disse lykkes bedre utenfor datingappene? Anonymkode: 3b64f...fe0 Så å si alle generasjoner før alle de som ikke hadde datingapper.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #18 Skrevet 5. august 2021 Serafin skrev (7 timer siden): Så å si alle generasjoner før alle de som ikke hadde datingapper. De hadde heller ikke KG for å beklage seg på. Anonymkode: 3b64f...fe0
Antiviruset Skrevet 5. august 2021 #19 Skrevet 5. august 2021 Serafin skrev (10 timer siden): Så å si alle generasjoner før alle de som ikke hadde datingapper. Ja men det var helt andre tider! Den gangen på 1990 tallet frem til midt på 2000 tallet var mange ute på byen, på diskoteker, på bygdefester, på store tilstellinger i nabolag, idrettslag ja lokale arrangementer der man traff andre mennesker i langt større grad en i dag. Finnes det "diskoteker" lenger ? Som oftest er det bare barer og restauranter igjen selv i storbyen jeg kommer fra. Så hele datingmarkedet er nå helt annerledes. Selvfølgelig kan man i dag også treffe mennesker om man er sosial og utadvendt og har en stor krets med kjente man kan søke blant. De fleste er ikke der lenger. Det å tro at man kan finne en datingapp, så skal bare ting løse seg ? Det er akkurat like dumt som om du går inn på en bar og bare sitter der i et hjørne og håper på at den rette dukker opp og tar kontakt. Sjansen for at der skjer er minimal. En datingapp uten skikkelig profil, bilder og ikke minst aktivt brukt og sortere kritisk ? Du vil aldri lykkes. Det er her de aller fleste faller i gjennom. Det er helt meningsløst å prøve datingapper om man ikke legger ned rette innsats og interesse.
Serafin Skrevet 5. august 2021 #20 Skrevet 5. august 2021 Antiviruset skrev (1 time siden): Ja men det var helt andre tider! Den gangen på 1990 tallet frem til midt på 2000 tallet var mange ute på byen, på diskoteker, på bygdefester, på store tilstellinger i nabolag, idrettslag ja lokale arrangementer der man traff andre mennesker i langt større grad en i dag. Finnes det "diskoteker" lenger ? Som oftest er det bare barer og restauranter igjen selv i storbyen jeg kommer fra. Så hele datingmarkedet er nå helt annerledes. Selvfølgelig kan man i dag også treffe mennesker om man er sosial og utadvendt og har en stor krets med kjente man kan søke blant. De fleste er ikke der lenger. Det å tro at man kan finne en datingapp, så skal bare ting løse seg ? Det er akkurat like dumt som om du går inn på en bar og bare sitter der i et hjørne og håper på at den rette dukker opp og tar kontakt. Sjansen for at der skjer er minimal. En datingapp uten skikkelig profil, bilder og ikke minst aktivt brukt og sortere kritisk ? Du vil aldri lykkes. Det er her de aller fleste faller i gjennom. Det er helt meningsløst å prøve datingapper om man ikke legger ned rette innsats og interesse. Det er jo flust av mennesket som legger inn innsats i å ha en bra profil uten å lykkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå