SÞtpotita Skrevet 17. september 2005 #1 Skrevet 17. september 2005 Skal ut ikveld og kjenner at eg kjem til Ä fÄ hovudverk, gÄr det an Ä ta paracet sjÞlv om ein skal drikka alkohol? Eller er det ein dÄrleg blanding?
Gjest Pet Skrevet 17. september 2005 #2 Skrevet 17. september 2005 Jeg har tatt Ibux mens jeg har drukket rĂždvin mange ganger. Har aldri blitt syk av det og leververdiene mine er fine.
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2005 #3 Skrevet 17. september 2005 Det er ikke farlig Ă„ ta en paracet selvom du skal drikke alkohol. Men du bĂžr ikke ta mange, og man skal ikke ta sterkere medikamenter sammen med alkohol.
Gjest Mito24 Skrevet 17. september 2005 #4 Skrevet 17. september 2005 Et isolert tilfelle gÄr greit, men la det ikke bli en vane.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2005 #5 Skrevet 17. september 2005 Har hÞrt at Ibux (eller andre merker med ibuprofen som virkestoff) er bedre Ä ta mot bakfylla, fordi ibuprofen ikkje reagerer med alkohol, medan parcetamol reagerer med alkohol og dermed verkar dÄrlegare. Dersom dette stemmer (det veit eg jo ikkje), burde det vel vere betre Ä ta Ibux enn Paracet nÄr du skal drikke. Eg er storforbrukar av smertestillande, og ville ikkje ha nÞla med Ä ta ein pille eller to saman med alkohol.
Gjest Leola Skrevet 18. september 2005 #6 Skrevet 18. september 2005 Jeg blander aldri alkohol og tabletter - hvis jeg er sÄ dÄrlig at jeg mÄ ta tabletter sÄ drikker jeg Farris den kvelden. Har heller aldri tatt tabletter dagen derpÄ. Vet om et tilfelle da en person dÞde etter Ä ha blandet "uskyldig" smertestillende og alkohol - sÄ det gjÞr jeg aldri.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ