lemoncake Skrevet 24. juli 2021 #1 Del Skrevet 24. juli 2021 Min samboer fikk diesel på klærene. Jeg fikk også litt på mine klær da vi var i båt.😩 Hvordan få bort lukten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #2 Del Skrevet 24. juli 2021 Hiv masse eddik i skyllekammeret det tar vekk all lukt Anonymkode: eba5a...5af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #3 Del Skrevet 24. juli 2021 Jeg ville levert klærne til rens på renseri. Opplys renseriet om hva som er sølt på klærne, og spør om de kan greie å fjerne dieselen. Anonymkode: ed27c...bb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsmums Skrevet 24. juli 2021 #4 Del Skrevet 24. juli 2021 Fra vaskemaskina, bruk maskinrens. Fra klærne🤔 bruker å bare bli borte, men de må henge ute en stund. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 25. juli 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg ville levert klærne til rens på renseri. Opplys renseriet om hva som er sølt på klærne, og spør om de kan greie å fjerne dieselen. Anonymkode: ed27c...bb1 Er ikke det dyrt? Det var ikke de fineste klærene vi hadde på oss i båten, så jeg tror jeg vil prøve litt rimeligere metoder. Fikk ny vaskemaskin nylig, men den gamle virker fortsatt så vi har to maskiner vi bruker. Heldigvis hadde jeg disse klærene i den gamle. 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 25. juli 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hiv masse eddik i skyllekammeret det tar vekk all lukt Anonymkode: eba5a...5af Skal prøve det. Takk! 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #7 Del Skrevet 25. juli 2021 lemoncake skrev (3 timer siden): Er ikke det dyrt? Det var ikke de fineste klærene vi hadde på oss i båten, så jeg tror jeg vil prøve litt rimeligere metoder. Fikk ny vaskemaskin nylig, men den gamle virker fortsatt så vi har to maskiner vi bruker. Heldigvis hadde jeg disse klærene i den gamle. 😜 Kast klærne og maskinen. Diesel-lukt vil aldri forsvinne. Lufting og vasking funker på bensin, men ikke diesel. Anonymkode: 92725...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå