Gå til innhold

Få bort diesel lukt fra klær og vaskemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer fikk diesel på klærene. Jeg fikk også litt på mine klær da vi var i båt.😩 Hvordan få bort lukten? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hiv masse eddik i skyllekammeret det tar vekk all lukt 

Anonymkode: eba5a...5af

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville levert klærne til rens på renseri. Opplys renseriet om hva som er sølt på klærne, og spør om de kan greie å fjerne dieselen.

Anonymkode: ed27c...bb1

• Liker 1
Skrevet

Fra vaskemaskina, bruk maskinrens. Fra klærne🤔 bruker å bare bli borte, men de må henge ute en stund.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg ville levert klærne til rens på renseri. Opplys renseriet om hva som er sølt på klærne, og spør om de kan greie å fjerne dieselen.

Anonymkode: ed27c...bb1

Er ikke det dyrt? Det var ikke de fineste klærene vi hadde på oss i båten, så jeg tror jeg vil prøve litt rimeligere metoder. Fikk ny vaskemaskin nylig, men den gamle virker fortsatt så vi har to maskiner vi bruker. Heldigvis hadde jeg disse klærene i den gamle. 😜

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hiv masse eddik i skyllekammeret det tar vekk all lukt 

Anonymkode: eba5a...5af

Skal prøve det. Takk! 😊👍

AnonymBruker
Skrevet
lemoncake skrev (3 timer siden):

Er ikke det dyrt? Det var ikke de fineste klærene vi hadde på oss i båten, så jeg tror jeg vil prøve litt rimeligere metoder. Fikk ny vaskemaskin nylig, men den gamle virker fortsatt så vi har to maskiner vi bruker. Heldigvis hadde jeg disse klærene i den gamle. 😜

Kast klærne og maskinen. Diesel-lukt vil aldri forsvinne. Lufting og vasking funker på bensin, men ikke diesel. 

Anonymkode: 92725...672

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...