Gå til innhold

Singelgrupper på facebook er bare noe tull..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som på alle andre arenaer er det 80 % menn, og de resterende 20 % damene er middelaldrende.. Nesten ingen unge kvinner i 20/30-årene, men de henger vel på andre plattformer.

Legger man ut et bilde med tekst får en normal kjekk fyr 5-7 likes og et par kommentarer, mens en alminnelig middelaldrende kvinne får 50+ likes og haugevis av kommentarer fra menn. Riktignok mangler mange av disse mennene sosial kompetanse, og skriver mye rart.

Det er sårt å legge ut bilde, når man føler man ser rimelig ok ut.. Og så får man èn like og en kommentar.

Er du på en slik singel-gruppe på facebook? Har det kommet noe godt ut av det, og er det kun for eldre folk?

Hilsen (relativt) ung mann.

Anonymkode: 0e83a...ba2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har svaret ditt selv.. 80% menn som da gir likes til de få kvinnene. Og ikke til deg som ung mann🤣

• Liker 2
Gjest TheCatLady
Skrevet

Nei, jeg er ikke på sånne grupper på facebook. Ser ikke helt poenget når det er så mange andre plattformer. Det virker også som de fleste er i slutten av 40-årene og oppover så ikke så interessant for min del. Nå kan man bruke Facebook dating og vil tro at det er et bedre alternativ enn sånne grupper.

AnonymBruker
Skrevet

Sånne grupper er full av menn som svarer på innleggene til alle damer uansett hvem de er, eller alder som søkes. Mennene svarer ofte noe surr som "postkassen er åpen" eller bare "deilig dame og en slibrig emoji". Flere av disse mennene legger ut bilder av seg selv ofte tatt nedenfra og opp, og bruker det samme bilde gjerne igjen og igjen uten å få en eneste likes. 

Flere av damene på gruppene er ofte evig single fordi de finner feil i de fleste menn både der og andre steder og har en laaaaang kravliste, selv ser mange av de ut som at glansdagene var over for 20 år siden. 

Ellers så har vi de som legger ut de merkeligste kontaktannonser hvor de skriver hele livshistorien sin, da helst uten et eneste komma. 

Så har vi de som legger ut utdaterte vitser, andre type "morrobilder", og "ønsker alle en god helg"-statuser som de sjeldent får svar på. 

Så har vi den gruppen du nevner da, normalt kjekke karer som får 5-6 likes fordi nettopp disse damene jeg nevnte har ekstremt mange krav. Det kan være et stort nok problem at du har en føflekk feil sted- takk og farvel. 

Til slutt har vi de som sitter å ser på og aldri sier noe.  

Tipp topp tommel opp 👍 

Hilsen kvinne 30

Anonymkode: 0dccc...80d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sånne grupper er full av menn som svarer på innleggene til alle damer uansett hvem de er, eller alder som søkes. Mennene svarer ofte noe surr som "postkassen er åpen" eller bare "deilig dame og en slibrig emoji". Flere av disse mennene legger ut bilder av seg selv ofte tatt nedenfra og opp, og bruker det samme bilde gjerne igjen og igjen uten å få en eneste likes. 

Flere av damene på gruppene er ofte evig single fordi de finner feil i de fleste menn både der og andre steder og har en laaaaang kravliste, selv ser mange av de ut som at glansdagene var over for 20 år siden. 

Ellers så har vi de som legger ut de merkeligste kontaktannonser hvor de skriver hele livshistorien sin, da helst uten et eneste komma. 

Så har vi de som legger ut utdaterte vitser, andre type "morrobilder", og "ønsker alle en god helg"-statuser som de sjeldent får svar på. 

Så har vi den gruppen du nevner da, normalt kjekke karer som får 5-6 likes fordi nettopp disse damene jeg nevnte har ekstremt mange krav. Det kan være et stort nok problem at du har en føflekk feil sted- takk og farvel. 

Til slutt har vi de som sitter å ser på og aldri sier noe.  

Tipp topp tommel opp 👍 

Hilsen kvinne 30

Anonymkode: 0dccc...80d

Det der var spot on. Fb single gruppe, hvert innom en gang i tiden men fant ut det samme om deg. Jeg er 20 år eldre 😂

Anonymkode: 9c04f...317

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke akkurat likedan på alle andre arenaer da? Masse menn som ingen vil ha, og noen få kvinner som har helt urealistiske krav, spesielt til utseende.

Tinder og byen etc er jo ikke noe annerledes 

Anonymkode: 8edf0...565

AnonymBruker
Skrevet

Det var der jeg ble kjent med han som er kjæresten min nå ❤️ Vi har nå vært sammen i 11 måneder.

Anonymkode: 53ff5...140

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...