AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #1 Skrevet 24. juli 2021 Vet noen om Aerius kan blandes i drikke for å gi et lite barn? Barnet nekter å smake og spytter det bare ut. Anonymkode: b6df9...b2e
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #2 Skrevet 24. juli 2021 Ring legevakta og spør der… Anonymkode: 280c5...dd5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #3 Skrevet 24. juli 2021 Når jeg var liten blandet min mor tabletter i maten, så jeg spiste det uten å vite det. I smørbart pålegg med litt klumper i fra før. Anonymkode: 2f5a7...203
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #4 Skrevet 24. juli 2021 Medisiner som ikke er beregnet for å blandes i drikke smaker som regel dritt. Prøv å smak det selv. Anonymkode: 1d8e3...9b2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #5 Skrevet 24. juli 2021 Vi gir premie etter barnet har fått aerius, feks litt saft i en kopp, en vitaminbjørn, yoghurtpose. Funker bra her for å få vekk den ekle ettersmaken. Gir dosen i sprøyta som følger med flytende paracet, enklere enn doseskjeen, og barnet synes det er artig å "sprøyte ut" i munnen selv. Anonymkode: 5d9cf...d2e 1
Arkana Skrevet 25. juli 2021 #6 Skrevet 25. juli 2021 Ja, det kan blandes i drikke, men ikke bruk så mye at du risikerer at barnet ikke drikker opp alt. Ellers finnes Aerius både som smeltetabletter (liten tablett som legges på tunga og får smelte der) og vanlige tabletter. Vårt barn foretrakk smeltetabletter som liten.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #7 Skrevet 25. juli 2021 13 hours ago, Arkana said: Ja, det kan blandes i drikke, men ikke bruk så mye at du risikerer at barnet ikke drikker opp alt. Ellers finnes Aerius både som smeltetabletter (liten tablett som legges på tunga og får smelte der) og vanlige tabletter. Vårt barn foretrakk smeltetabletter som liten. Aerius-smeltetablettene finnes ikke lenger, men det finnes er bytteprodukt man kan bruke. Disse har for høy dose for de minste barna. Anonymkode: 45738...087
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå