Gjest Gjest Skrevet 17. september 2005 #1 Skrevet 17. september 2005 Dette er lenge siden.Jeg opplevde at jeg holdt på å sovne. Det begynte å dirre noe vanvittig høyt.Nesten som inni hodet.Vanskelig å forklare. Og så føltes det som om jeg ikke lå på noe.Jeg kunne ikke føle sengen. Ble helt lammet.Kunne ikke røre på kroppen. Så satte jeg meg opp på sengekanten.Jeg følte ikke kroppen min i det hele tatt.Turde ikke å se bak meg.For jeg forstod at jeg lå enda i sengen. Jeg gikk igjennom veggene , fløt over gulvet.Svevde.Så ble jeg litt panisk nesten.Jeg ville tilbake.Det var som å gå i en kraftig motvind eller mot bølger.Det var tungt. Hva er dette?
Gjest Bellatrix Skrevet 17. september 2005 #2 Skrevet 17. september 2005 Høres ut som et angstanfall.
Salamandra Skrevet 17. september 2005 #3 Skrevet 17. september 2005 Det kan høres ut som en OOBE, ja.. etter hva jeg har lest om det. Har aldri opplevd det selv, så jeg er ingen ekspert..
Gjest Chrizzy Skrevet 17. september 2005 #4 Skrevet 17. september 2005 Hørtes ikke behaglig ut. Håper du finner ut hva det er. Hva er OOBE?
flowerpower Skrevet 17. september 2005 #5 Skrevet 17. september 2005 Hørtes ikke behaglig ut. Håper du finner ut hva det er. Hva er OOBE? ← Ut av kroppen-opplevelse (out of body experience)
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #6 Skrevet 18. september 2005 Det var jo utrolig behagelig helt til jeg fikk litt panikk.Jeg tenkte på at jeg kanskje ikke ville komme tilbake, derfor panikk. Og nei, det er IKKE angstanfall.Angst har jeg fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå