Frøken M Skrevet 24. juli 2021 #1 Skrevet 24. juli 2021 Noen som har hatt polypp i livmoren? Har den kommet ut av seg selv? Hvordan så det ut eventuelt? jeg skulle hatt mensen for noen dager siden, da jeg var på toalettet tidligere i dag kom det en klump med blod i do, ikke blødd noe mer etter det😂 Hva faen var det for noe liksom😝 Tenkte først om det kunne være polyppen, men vet ikke om det går?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #2 Skrevet 24. juli 2021 Vet du at du har en polypp i livmoren? Jeg har hatt polypp og fortykket slimhinne i livmoren og måtte operere det ut, og da fjernet de noe av slimhinnen. Jeg sluttet ikke å blø etter at jeg hadde mensen, så etter en måneds tid gikk jeg til gynekolog som så at det ikke var helt normalt. Anonymkode: c2885...331
Lorieen Skrevet 24. juli 2021 #3 Skrevet 24. juli 2021 Polypper må som regel fjernes kirurgisk. De oppdaget en polypp hos meg da jeg var gravid med mitt fjerde barn, fordi jeg hadde blødninger i svangerskapet. Den satt på innsiden av livmorhalsen og stakk ut av åpningen. Jeg fikk den fjernet hos gynekolog 6 uker etter fødsel.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #4 Skrevet 24. juli 2021 Den faller ikke av, den må fjernes kirurgisk. Noen ganger fjernes kun polyppen, andre ganger fjernes livmoren hvis det er fare for kreft. Anonymkode: 6416b...d7c
Frøken M Skrevet 24. juli 2021 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Vet du at du har en polypp i livmoren? Jeg har hatt polypp og fortykket slimhinne i livmoren og måtte operere det ut, og da fjernet de noe av slimhinnen. Jeg sluttet ikke å blø etter at jeg hadde mensen, så etter en måneds tid gikk jeg til gynekolog som så at det ikke var helt normalt. Anonymkode: c2885...331 Ja, jeg har polypp i livmoren 🙂 Ble tilfeldigvis oppdaget under en undersøkelse. Først trodde han jeg var gravid, men så dro jeg tilbake igjen etter mens og det var der fremdeles. Er henvist til sykehuset for å fjerne den, men hadde jo et lite håp om at den kunne ha falt ut av seg selv😆😎 For gynekologen sa de kan bli borte av seg selv
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #6 Skrevet 25. juli 2021 Frøken M skrev (10 timer siden): Noen som har hatt polypp i livmoren? Har den kommet ut av seg selv? Hvordan så det ut eventuelt? jeg skulle hatt mensen for noen dager siden, da jeg var på toalettet tidligere i dag kom det en klump med blod i do, ikke blødd noe mer etter det😂 Hva faen var det for noe liksom😝 Tenkte først om det kunne være polyppen, men vet ikke om det går? Det var nok koagulert blod, det skjer med veldig mange under mensen. Ikke uvanlig med litt klumper i blodet under mens Anonymkode: cb328...425
Frøken M Skrevet 25. juli 2021 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det var nok koagulert blod, det skjer med veldig mange under mensen. Ikke uvanlig med litt klumper i blodet under mens Anonymkode: cb328...425 Mensen hadde ikke kommet enda på det tidspunktet. Fikk det ikke før i dag😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå