Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har hatt polypp i livmoren? Har den kommet ut av seg selv? Hvordan så det ut eventuelt? 

jeg skulle hatt mensen for noen dager siden, da jeg var på toalettet tidligere i dag kom det en klump med blod i do, ikke blødd noe mer etter det😂 Hva faen var det for noe liksom😝 Tenkte først om det kunne være polyppen, men vet ikke om det går? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet du at du har en polypp i livmoren?

Jeg har hatt polypp og fortykket slimhinne i livmoren og måtte operere det ut, og da fjernet de noe av slimhinnen.

Jeg sluttet ikke å blø etter at jeg hadde mensen, så etter en måneds tid gikk jeg til gynekolog som så at det ikke var helt normalt.

Anonymkode: c2885...331

Skrevet

Polypper må som regel fjernes kirurgisk. De oppdaget en polypp hos meg da jeg var gravid med mitt fjerde barn, fordi jeg hadde blødninger i svangerskapet. Den satt på innsiden av livmorhalsen og stakk ut av åpningen. Jeg fikk den fjernet hos gynekolog 6 uker etter fødsel. 

AnonymBruker
Skrevet

Den faller ikke av, den må fjernes kirurgisk. Noen ganger fjernes kun polyppen, andre ganger fjernes livmoren hvis det er fare for kreft. 

Anonymkode: 6416b...d7c

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Vet du at du har en polypp i livmoren?

Jeg har hatt polypp og fortykket slimhinne i livmoren og måtte operere det ut, og da fjernet de noe av slimhinnen.

Jeg sluttet ikke å blø etter at jeg hadde mensen, så etter en måneds tid gikk jeg til gynekolog som så at det ikke var helt normalt.

Anonymkode: c2885...331

Ja, jeg har polypp i livmoren 🙂 Ble tilfeldigvis oppdaget under en undersøkelse. Først trodde han jeg var gravid, men så dro jeg tilbake igjen etter mens og det var der fremdeles. Er henvist til sykehuset for å fjerne den, men hadde jo et lite håp om at den kunne ha falt ut av seg selv😆😎 For gynekologen sa de kan bli borte av seg selv 

AnonymBruker
Skrevet
Frøken M skrev (10 timer siden):

Noen som har hatt polypp i livmoren? Har den kommet ut av seg selv? Hvordan så det ut eventuelt? 

jeg skulle hatt mensen for noen dager siden, da jeg var på toalettet tidligere i dag kom det en klump med blod i do, ikke blødd noe mer etter det😂 Hva faen var det for noe liksom😝 Tenkte først om det kunne være polyppen, men vet ikke om det går? 

Det var nok koagulert blod, det skjer med veldig mange under mensen. Ikke uvanlig med litt klumper i blodet under mens

Anonymkode: cb328...425

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det var nok koagulert blod, det skjer med veldig mange under mensen. Ikke uvanlig med litt klumper i blodet under mens

Anonymkode: cb328...425

Mensen hadde ikke kommet enda på det tidspunktet. Fikk det ikke før i dag😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...