Gå til innhold

Womanizer med svakere sug

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg har en womanizer pro w500 (tror jeg!) Og den er fantastisk! Brukt den i 4-5 år nå. Vil prøve womanizer duo, men skulle gjerne hatt en som er litt svakere. Bruker kun det laveste nivået, og selv det er egentlig litt for hardt. Noen erfaringer? 

Anonymkode: 793a2...2b2

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1498537-womanizer-med-svakere-sug/
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Liberty er litt svakere tror jeg. Har motsatt problem da, ønsker sterkere. Prøvd pro w500, liberty og we-wibe sin melt. Liberty byttet jeg fordi den var for svak. We-wibe og w500 bruker jeg alltid på det kraftigste nivået. Lurer på om kanskje den nye pro er både svakere og sterkere siden den har 12 nivåer? Uansett, kjøp hos kondomeriet, da får du orgasmegaranti. Litt kjipt at man må bytte til et annet produkt bare, men da kan du jo prøve forskjellige evt. 

Anonymkode: 6d456...3ce

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Liberty er litt svakere tror jeg. Har motsatt problem da, ønsker sterkere. Prøvd pro w500, liberty og we-wibe sin melt. Liberty byttet jeg fordi den var for svak. We-wibe og w500 bruker jeg alltid på det kraftigste nivået. Lurer på om kanskje den nye pro er både svakere og sterkere siden den har 12 nivåer? Uansett, kjøp hos kondomeriet, da får du orgasmegaranti. Litt kjipt at man må bytte til et annet produkt bare, men da kan du jo prøve forskjellige evt. 

Anonymkode: 6d456...3ce

Jeg har Womanizer Premium og syns det laveste nivået er altfor intenst til å være det første nivået. Ganske heftig på nivå 12, etter min preferanse blir det litt for mye. 

Endret av Trøst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...