Gå til innhold

Jeg ødelegger for meg selv og skyver alle unna!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei alle her inne. Jeg er en jente i midten av 20 årene som virkelig sliter på datingfronten. Jeg er en blid,positiv og smart jente med ett helt vanlig utseende vil jeg si. Jeg har testet flere ulike sider for dating og da selvsagt Tinder også. Jeg har opplevd å blitt både såret, ghostet og ved ett par annledinger møtt menn som faktisk er bra fyrer men det har ikke ført til noe mer. 

Så nå skal jeg prøve å forklare: 

Alle denne såringen/ghostingen osv har ført til at jeg stadig vekk opptrer «tøffere» enn det jeg egentlig er. Tar meg selv i å si ting som «vet ikke hva jeg ser etter», «kun ute etter morro» «får sjeldent følelser» osv som en slas forsvarsmekanisme for å prøve å unngå å bli såret igjen. Egentlig ønsker jeg jo å finne meg en kjæreste. Jeg kan godt snakke med fyrer lenge på snap osv, men så fort de sier noe feil/jeg får en vibe av at noe ikke stemmer så reagerer jeg bare med å slette de.... jeg gir dem jo ingen sjanse i det hele tatt.... Har også vært på ett par dates, men i redsel for å bli «avvist» etterpå så avviser jeg de først... selvom de kanskje ikke har gitt utrykk for at de i det hele tatt har tenkt til å ditche meg. Jeg forstår ikke hvorfor jeg er sånn, og det er jo såklart vondt. Slette folk sånn helt uten videre... resulterer jo i at jeg har det vondt inni meg ett par dager, men så vet jeg jo det går over... men likevel..

Er det noen andre som har det slik som meg meg? Og eventuelt tips for å slutte å ødelegge for seg selv HVER BIDIGE GANG?😞

Endret av Mammatil2små!
Skulle sende inn anonymt
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mammatil2små! skrev (27 minutter siden):

Hei alle her inne. Jeg er en jente i midten av 20 årene som virkelig sliter på datingfronten. Jeg er en blid,positiv og smart jente med ett helt vanlig utseende vil jeg si. Jeg har testet flere ulike sider for dating og da selvsagt Tinder også. Jeg har opplevd å blitt både såret, ghostet og ved ett par annledinger møtt menn som faktisk er bra fyrer men det har ikke ført til noe mer. 

Alle denne såringen/ghostingen osv har ført til at jeg stadig vekk opptrer «tøffere» enn det jeg egentlig er. Tar meg selv i å si ting som «vet ikke hva jeg ser etter», «kun ute etter morro» «får sjeldent følelser» osv som en slas forsvarsmekanisme for å prøve å unngå å bli såret igjen. Egentlig ønsker jeg jo å finne meg en kjæreste. Jeg kan godt snakke med fyrer lenge på snap osv, men så fort de sier noe feil/jeg får en vibe av at noe ikke stemmer så reagerer jeg bare med å slette de.... jeg gir dem jo ingen sjanse i det hele tatt.... Har også vært på ett par dates, men i redsel for å bli «avvist» etterpå så avviser jeg de først... selvom de kanskje ikke har gitt utrykk for at de i det hele tatt har tenkt til å ditche meg. Jeg forstår ikke hvorfor jeg er sånn, og det er jo såklart vondt. Slette folk sånn helt uten videre... resulterer jo i at jeg har det vondt inni meg ett par dager, men så vet jeg jo det går over... men likevel..

Er det noen andre som har det slik som meg meg? Og eventuelt tips for å slutte å ødelegge for seg selv HVER BIDIGE GANG?😞

Du må jobbe med deg selv! De aller fleste har frykt for å bli avvist når man dater, og tro meg de aller fleste har vært der flere ganger i løpet av ungdom og voksen alder. Det er en risiko ved å date og søke kjærligheten. Ta seg god tid, bli bedre kjent før man deler sex, tenke seg om angående hva man søker og så handle ut i fra dette er de viktigste faktorene for å lykkes. Treffer du noen som du liker så tenk positivt! Ja det kan ende med et forhold, men det må jo ikke det om du føler at det ikke klaffer. Tenk slik at om noen ghoster deg, eller ikke vil mer etter en stund. Det er ikke din feil, du vil aldri få noe ærlige svar på hvorfor heller. Det kan ligge i personligheten til den som avviser deg. Du kan slutte å ødelegge for deg selv ved å gi relasjoner som ser lovende ut en sjanse, noen ganger vil du kanskje avvise noen fordi du ikke føler de er den rette for deg, andre ganger er det du som blir avvist. Noe dritt når det skjer men slik fungerer det faktisk. Tenker du slik blir det mye lettere å takle dette også.

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
Mammatil2små! skrev (33 minutter siden):

Så du er mamma til 2 barn og mener at du er en gave til menn? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, someone_here said:

Så du er mamma til 2 barn og mener at du er en gave til menn? 

Hvor står det?😂 

Ts, ikke framstå så "tøff i trynet". Vis din myke, feminine side. Og ikke pul rundt. Dette går nok bra!

Anonymkode: 59a1c...56a

• Liker 2
Skrevet
Mammatil2små! skrev (40 minutter siden):

Det krever styrke for å være svak TS..du må finne den styrken i deg....og vil du finne en sjelevenn må du helt legge bort stoltheten/ forsvarsteknikken din og møte med hjertet i hånda...det er eneste måte å skape en ekte, varm relasjon på

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvor står det?😂 

Ts, ikke framstå så "tøff i trynet". Vis din myke, feminine side. Og ikke pul rundt. Dette går nok bra!

Anonymkode: 59a1c...56a

Det står i brukernavnet hennes

Gjest irkan90
Skrevet
1 minutt siden, someone_here said:

Det står i brukernavnet hennes

Tror du skal slappe litt av.

Gjest someone_here
Skrevet
irkan90 skrev (18 minutter siden):

Tror du skal slappe litt av.

Jeg slapper litt av :) sitter her på på ei strand og koser meg. Både fysisk og mentalt. Opplever du det støtende at noen ikke vil ta seg av andres barn? 

AnonymBruker
Skrevet

Det vi egentlig burde gjøre er å normalisere det å bli avvist. Tar man initiativ, og er frempå med de man er interessert i vil man oppleve avvisninger. Betyr ikke at det er noe gale med en, eller at man er dårlig. Tilfeldigheter er også inne i bilde når det kommer til om motparten er interessert.. 

Anonymkode: 416c1...90f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo snu på det og tenke deg hvordan det er for menn - de blir jo nesten alltid avvist. Mange har aldri opplevd noe annet enn å bli avvist.

Hvis de klarer det uten å bli kynisk, hvorfor skal ikke du?

Anonymkode: 0d63e...fb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du kan jo snu på det og tenke deg hvordan det er for menn - de blir jo nesten alltid avvist. Mange har aldri opplevd noe annet enn å bli avvist.

Hvis de klarer det uten å bli kynisk, hvorfor skal ikke du?

Anonymkode: 0d63e...fb8

Det er ikke spesielt lett å tro på det du sier, så lenge KG oversvømmes av bitre guttunger, som skal shame småbarnsmødre, de over 30, eller de som har ligget med mer enn 5 stykker på veien. Uansett vil jeg påstå at ingen takler avvisning, ghosting, og alle typer spill i lengden,  uten å måtte ta på seg et hardere skall, og bli kynisk på noen måte.  

Jeg har egentlig ingen gode råd, annet enn å ta pauser i datingen, driv selvutvikling, og sørg for å vedlikeholde psyken med gode opplevelser. Det er en reell risiko for å brenne seg ut. 

Anonymkode: cfb95...e13

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det sånn du har oppført deg mot faren/fedrene til barna dine også?

Anonymkode: c9df1...b05

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er det sånn du har oppført deg mot faren/fedrene til barna dine også?

Anonymkode: c9df1...b05

Hvor kom den fra, er du bitter på eksdama di eller?

Anonymkode: ab5ce...985

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...