AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #1 Skrevet 24. juli 2021 I dag ble mannen og jeg sure, sånn skikkelig feriesure som man sikkert kan bli. Vi er på tur sammen med store barn, og i kveld er det planlegging for en større tur i morgen, slik at vi må pakke om og ta med hver sin bagasje for turen. Mannen gav instrukser om hva alle skulle hente og legge i sin egen sekk, for å sikre at alle fikk med seg alt. Fornuftig, og godt humør i flokken. Så gikk det veldig seint med et av barna, og plutselig ser jeg at hen har stoppet opp letingen etter utstyr, og står og spiser på en kjeks. Jeg ler, og kommenterer at nå ramla du visst ut, det var ikke det du skulle nå. Og så blir mannen sur på MEG, fordi det der er ingenting å le av. Han ble mer provosert av at "folk" står og ler når ungdommen skulle fullført pakkeprosjektet, og jeg freste tilbake at det var merkelig at det var meg han skulle bli sur på. Så han pakket ferdig sitt eget utstyr, og gikk. Maken til mannfolk... Eller? Er det egentlig min feil?? Anonymkode: 00a74...814
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #2 Skrevet 24. juli 2021 Hvem bryr seg? Det var en filleting og det går over Anonymkode: cbc98...ea6 18
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #4 Skrevet 24. juli 2021 Tja. Det kan fort ta i alle fall resten av dagen når mannen blir sur. Det blir gjerne "radio silence" over flere dager, og det skjer aldri at han for eksempel tar initiativet til å si noe om verken årsaken til uenighet eller unnskylder. Så nå er vi andre ferdige med å pakke, han har gått en tur for seg selv. Nå gikk jeg til der han satt, og så reiste han seg bare og gikk. Filleting, men fy søren, hvor lenge skal mannfolk få være sure fordi andre ler? Anonymkode: 00a74...814 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #5 Skrevet 24. juli 2021 Han høres jo ikke god ut. Ville tatt det opp med ham når dere er hjemme igjen, sånn seriøst. Nå ville jeg oversett ham og hatt det gøy med ungene. Anonymkode: 8f933...4ce 9
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #6 Skrevet 24. juli 2021 Minner meg om han som dro ut proppen til badekaret når kona skulle bade. Anonymkode: d01ca...c8c
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #7 Skrevet 24. juli 2021 Dette er en filleting, en stor bagatell og ikke noe å blåse opp og henge seg opp i! Anonymkode: 8b4f2...d76 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #9 Skrevet 24. juli 2021 Gi han en snickers 🙄 Det var da voldsomt til reaksjon fra mannen. Her ville jeg tatt en prat når han har roet seg og seriøst spurt om han trengte en snickers for å få opp blodsukkeret eller hva som ligger bak en slik reaksjon som ødelegger hele kvelden for hele familien. Anonymkode: 62357...68c 11
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #10 Skrevet 24. juli 2021 Det er alltid noe underliggende i sånne krangler. Han er lei av at barna ikke hører etter, og han føler seg alene om det. Eller han synes du er for dullete, og at barna blir surrehuer som resultat. Du reagerer kanskje fordi du synes han generelt har for kort lunte. Noe sånt. Anonymkode: c5142...e3a 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #11 Skrevet 24. juli 2021 Føler’n! Krangla m gubben i ferien hans 😂. For da endte vi midt i flytting 😂. Og han er utlending og temperamentet til både han og meg er ganske høyt og pakking og flytting funker ikke for oss😂. Han slang ut noen særlige herlige kommenterer i sinne og jeg tok telefon, lader og ba han ta seg en bolle og gikk en tur😂. Elsker han for det om. Noen menn bare er næggete😂 Anonymkode: e1bc4...cc2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #12 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Minner meg om han som dro ut proppen til badekaret når kona skulle bade. Anonymkode: d01ca...c8c 😂 Anonymkode: 908e8...112
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #13 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun høres jo ikke god ut. Ville tatt det opp med hun når dere er hjemme igjen, sånn seriøst. Nå ville jeg oversett hun og hatt det gøy med ungene. Anonymkode: 8f933...4ce F.eks 🤷♀️ Anonymkode: 9d6dd...6eb
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #14 Skrevet 25. juli 2021 Jeg bare kjenner at jeg hadde aldri giddet å være sammen med en furten stor unge. Men registrerer at ufattelig mange gidder det. Har ingen råd annet enn å finne deg en voksen mann. Anonymkode: 39ec3...d39 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #15 Skrevet 25. juli 2021 Høres ut som dere alle hadde trengt en kjekspause. Anonymkode: b0561...e95 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #16 Skrevet 25. juli 2021 Wow. Dere må lære å skille sak fra person. Det har ikke noe å si hvem som har rett. Det er hva som er rett som er det viktige. Kanskje dere har tatt på dere for mye reising i denne ferien enn hva dere som familie sammen makter? Kanskje dere må se begrensningene tidligere? Hvis ikke dere gjør det, så kommer dette toget til å kræsje. En liten kjekspause har kanskje ingen vondt av. Hilsen en som har vært gift i mange år. Anonymkode: d0fe6...6b1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #17 Skrevet 25. juli 2021 Hvis dette blir en krangel etter mange års ekteskap, og store barn, ville jeg heller fokusert på å være takknemlig over alle problemene dere ikke har Anonymkode: 09fb1...c0d
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #18 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres ut som dere alle hadde trengt en kjekspause. Anonymkode: b0561...e95 Ja gi ham en sexpause. Anonymkode: eb8c3...e24 1
Folivora Skrevet 25. juli 2021 #19 Skrevet 25. juli 2021 Det kan hende at han følte at du skulle ha deltatt mer, men at du forstod det slik at dette fikser han. Jeg tenker at barna burde pakke sine saker selv når de fyller 13, men det er meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå