AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #1 Del Skrevet 24. juli 2021 Beklager, jeg kom ikke på et dekkende norsk ord for trashy. Jeg trenger å koble ut tankene litt, og da liker jeg fantasybøker med tullete, hete romanser med alver og den slags. Som et eksempel gikk bøkene til Sarah J. Maas ned på høykant. Jeg er med andre ord ikke på jakt etter nobelprisvinnere i litteratur akkurat nå Er det noen av dere som kan anbefale bøker i samme sjanger? Helst på engelsk, for det er mer lettlest enn norsk når jeg virkelig ikke gidder å tenke. Anonymkode: 2a06a...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #2 Del Skrevet 24. juli 2021 From blood and ash serien, kommet tre bøker så langt. Fever serien, brigde kingdom, kingdom of the wicked, the fae chronicles. Anonymkode: 30f0d...9ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Del Skrevet 25. juli 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: From blood and ash serien, kommet tre bøker så langt. Fever serien, brigde kingdom, kingdom of the wicked, the fae chronicles. Anonymkode: 30f0d...9ca Tusen takk for tips! Ser ut som akkurat den type bøker jeg er ute etter 🤗 Anonymkode: 2a06a...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #4 Del Skrevet 30. juli 2021 Court of Thorns and Roses av Sarah J Maas! Anonymkode: e40d5...e56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #5 Del Skrevet 31. juli 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Court of Thorns and Roses av Sarah J Maas! Anonymkode: e40d5...e56 Ja, jeg har lest alle bøkene hennes Anonymkode: 2a06a...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #6 Del Skrevet 6. august 2021 True blood-serien 😆🤭 massevis av hete scener med både vampyrer og varulver etterhvert. Anonymkode: e01ee...3c3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #7 Del Skrevet 6. august 2021 Fifty shades Anonymkode: 59f04...a7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 6. august 2021 #8 Del Skrevet 6. august 2021 Wicked villains serien 🤩🥵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 6. august 2021 #9 Del Skrevet 6. august 2021 Ann Rice har også overraskende mange bøker med litt mer på kanten innhold enn en vampyrs bekjennelse 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #10 Del Skrevet 6. august 2021 Enig i True Blood. Veldig lettlest og underholdende Dark Swan-serien til Richelle Mead Anonymkode: 43d86...547 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #11 Del Skrevet 6. august 2021 Sagaen om isfolket Anonymkode: f1d25...8f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #12 Del Skrevet 8. august 2021 The Heart & Soul of Faerie is at Stake Once upon a time a princess was betrayed, and her kingdom was stolen from her. She hid her most precious object in the human world, a princess of the blood, in the hopes that the Sleeping Court would get a chance to take their rightful place as high court in the realm of Faerie. Now, a new generation has come of age, and the crown must be passed. The reigning Queen's daughter will claim the throne uncontested unless those that remember, and waited to awaken the wayward princess can ally with her. Or history will repeat itself. https://www.goodreads.com/series/243653-the-sleeping-court Dette er rn reverse harem serie, bør ikke ha noe i mot en dame sammen med flere personer. Jeg likte historien og måten den var lagt opp til. Liker man denne serien, så er det flere som fortsetter i samme verden Anonymkode: a4ade...4c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #13 Del Skrevet 14. august 2021 Tusen takk for tips alle sammen! Jeg har faktisk lest noen av bøkene til Anne Rice, men det er lenge siden. Og har fem True Blood-bøker liggende fordi jeg fikk dem i gave en gang jeg hadde veldig mye å gjøre, så jeg la dem til side for å lese dem senere. Så glemte jeg det Anonymkode: 2a06a...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluren Skrevet 16. august 2021 #14 Del Skrevet 16. august 2021 Det er lite som måler seg med ACOTAR og Fom Blood and ash, men: Gild, gleam og Glimt av Raven Kennedy (The plated prisoner series) har kommet tre bøker og fjerde ventes mai neste år. Den første boka er mye World-building og litt treg ‘eb hvis du kommer deg gjennom den så er resten fantastisk bra. Har noen triggere mtp overgrep. Rhapsodic, A strange hymn og dark harmony av Laura Thalassa ( The bargainer series). hvis du vil ha spicy-spicy fae, så bør du sjekke The fae chronicles av Amelia Hutchins. ellers er også Throne og Glass av Sarah J Maas veldig bra, men den er ikke så spicy☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. august 2021 #15 Del Skrevet 16. august 2021 Dersom du har lyst på en ekstremt trashy og hysterisk morsom serie å begi deg ut på, må jeg bare få anbefale Tales From Verania-serien av T.J. Klune. Fantastisk bra skrevet og veldig, veldig tullete. (Du har blant annet en enhjørning som ender opp med en drage-kjæreste, inkludert mange dirty detaljer ) Disse bøkene kan også anbefales på det høyeste å høre på lydbok (jeg har både lest og hørt disse, flere ganger). Michael Lesley, som leser dem, er favorittoppleseren min. Han er bare supermorsom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #16 Del Skrevet 17. august 2021 Takker så mye for alle tips! Anonymkode: 2a06a...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluren Skrevet 31. august 2021 #17 Del Skrevet 31. august 2021 Har lest Savage Lands siden forrige anbefaling her. Likte den veldig godt! Det er 3 bøker så langt, fjerde kommer i oktober. Neste på listen min nå er Zoadiac academy. Del gjerne hvis du får noen tips andre steder som ikke er nevnt i tråden her. Har du profil på Goodreads? Der er det veldig greit å navigere seg frem innen new adult/adult fantasy😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå