AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #21 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg synes kjoler er vanskelig å kjøpe på nett. Kroppen din er ikke helt standardmål og da blir det litt vanskeligere. Har du mulighet til å gå i butikk som har godt utvalg i større størrelser? Jeg synes Zizzi ser ut til å ha en del fine kjoler. Det er lettere å kjøpe nye sko enn en ny kjole, så finner du en du elsker ville jeg ikke la skoene være problematisk. Anonymkode: 14d86...02f Sko skal jeg alltids finne. Men disse blå er god på foten. Har føtter som er kresne. 🤣 Ofte begynner begynner skoene å gnage. Fant en kjole nå som jeg likte fra Bubblerom og bestilte den. Skulle det være at den ikke passer eller kler meg. Så returnerer jeg og kjøper noe i butikk. Føler jeg ikke finner noe når jeg tråkker rundt i butikker. Det er én butikk her som har litt utvalg, men koster en del. Jeg skal slankeopereres, så jeg har ikke lyst å betale så mye for klær som bare blir brukt denne ene gangen. 😊 Anonymkode: 13172...c65
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #22 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sko skal jeg alltids finne. Men disse blå er god på foten. Har føtter som er kresne. 🤣 Ofte begynner begynner skoene å gnage. Fant en kjole nå som jeg likte fra Bubblerom og bestilte den. Skulle det være at den ikke passer eller kler meg. Så returnerer jeg og kjøper noe i butikk. Føler jeg ikke finner noe når jeg tråkker rundt i butikker. Det er én butikk her som har litt utvalg, men koster en del. Jeg skal slankeopereres, så jeg har ikke lyst å betale så mye for klær som bare blir brukt denne ene gangen. 😊 Anonymkode: 13172...c65 Så bra du fant noe du likte Håper du blir fornøyd. Klær er bortkastede penger om man bare skal bruke de en gang eller to. Om du har venner som bruker/har brukt tilsvarende størrelse er det også innenfor å låne eller kjøpe. Det har jeg gjort når jeg ikke har funnet noe. Sminke, hår, tilbehør og er stort smil kan friske opp kjedelige antrekk ❤️ Anonymkode: 14d86...02f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #23 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er et problem uansett om man vil at klærne skal sitte pent og ikke sende i retur. Klær varierer i størrelse mellom merker, stoffet står ikke til forventningene, er for trang en plass og for stor en annen plass. Er det mirakuløst enklere når man ikke er standardmål? Anonymkode: 14d86...02f Det er i alle fall ikke noe vanskeligere slik du noe fordomsfult hevder. Så lenge man sjekker målene hos produsenten, har innsikt i egene mål og vet hva man kler er det ikke noe problem. Jeg sender sjelden noe i retur fordi det ikke sitter pent, som regel blir det retur fordi fargegjengivelsen ikke er rett på bildene eller fordi jeg ikke liker stoffet. Og hva er egentlig problemet med retur? Hos de fleste forhandlere får man med returlapp og sender i retur i samme embalasje, null stress. Anonymkode: 3d592...334 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #24 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er i alle fall ikke noe vanskeligere slik du noe fordomsfult hevder. Så lenge man sjekker målene hos produsenten, har innsikt i egene mål og vet hva man kler er det ikke noe problem. Jeg sender sjelden noe i retur fordi det ikke sitter pent, som regel blir det retur fordi fargegjengivelsen ikke er rett på bildene eller fordi jeg ikke liker stoffet. Og hva er egentlig problemet med retur? Hos de fleste forhandlere får man med returlapp og sender i retur i samme embalasje, null stress. Anonymkode: 3d592...334 Bra for deg at det ikke er et problem. Jeg fikk problemer med kjoler når jeg passerte 42 rett og slett for puppene ble for store som gjorde at resten av kjolen ble feil og hullene til armene ble for trange eller for dype. Noen sømmer på armene ble også for trange. Det kan også være et problem med hvor midjen er sydd på kjolen. Kanskje du har en standard kropp for din størrelse? Det er synd du ble fornærmet for det var ikke min intensjon. Anonymkode: 14d86...02f 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #25 Skrevet 25. juli 2021 Bingo Bongo skrev (13 timer siden): Noe sånt? Denne er fra cellbes. Både omslagskjole og knelang kjole er flatterende til litt rundere kroppsfasonger. Fin kjole! 🥰 Det er en ting jeg ikke liker med Cellbes. De tar ofte høyere betaling for litt større størrelser. Slik er det ikke på de fleste nettbutikker eller i vanlige butikker. Derfor handler jeg aldri på den nettbutikken. (Str 46 er heller ikke plus size.) Kjenner det er irriterende. Anonymkode: 13172...c65 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #26 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bra for deg at det ikke er et problem. Jeg fikk problemer med kjoler når jeg passerte 42 rett og slett for puppene ble for store som gjorde at resten av kjolen ble feil og hullene til armene ble for trange eller for dype. Noen sømmer på armene ble også for trange. Det kan også være et problem med hvor midjen er sydd på kjolen. Kanskje du har en standard kropp for din størrelse? Det er synd du ble fornærmet for det var ikke min intensjon. Anonymkode: 14d86...02f TS her. Jeg har vært størrelse 46 i mange år og har vel lært meg litt hva jeg skal se etter når jeg kjøper klær. Jeg ser lettere nå enn for 15 år siden hvordan plagget bør være for at det skal sitte bra. Perfekt er det nok ikke, da må jeg til skredder… Bommer i blant også selvfølgelig. Men stort sett går det fint. 😊 Anonymkode: 13172...c65 1
Gramma Skrevet 29. juli 2021 #27 Skrevet 29. juli 2021 On 7/25/2021 at 9:51 AM, AnonymBruker said: Det er et problem uansett om man vil at klærne skal sitte pent og ikke sende i retur. Klær varierer i størrelse mellom merker, stoffet står ikke til forventningene, er for trang en plass og for stor en annen plass. Er det mirakuløst enklere når man ikke er standardmål? Anonymkode: 14d86...02f Nei, men fordelen er jo at du kam kjøpe masse kjoler i litt forskjellige størrelser, prøve i ro og mak hjemme, og så bare returnere det du ikke skal ha. Du trenger jo ikke betale for de engang hvis du velger faktura og returnerer før betalingsfristen. Hvis ikke er det jo mye bedre bytterettigheter på nett, og du får pengene igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå