sjøhest Skrevet 17. september 2010 #221 Skrevet 17. september 2010 - gavekort sko - gavekort klær - gavekort massasje (hjemme eller proff) - hjemmelagde karameller - nye soveputer - stæsj til baby
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #222 Skrevet 17. september 2010 Skjerf og lue Skinnhansker Ullpledd Regntøy
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #223 Skrevet 17. september 2010 Ny hodepute, et pent hverdagskjede. Thats it, foreløpig.
Plutseliten Skrevet 17. september 2010 #224 Skrevet 17. september 2010 Har litt lyst på morgenkåpe jeg :D Ellers har jeg ikke noen særlige ønsker. Har jo egentlig alt jeg trenger..
Lizz84 Skrevet 19. september 2010 #225 Skrevet 19. september 2010 Jeg ønsker meg: - Rosendal grand cru servise, bestikk og boller/ former osv... Hele serien! - ilse jacobsen gummistøvler, brune eller grå. - Laptop, Sony Vaio (brun eller lilla) - Cardigan og gode varme gensere (grå, brune...) - Parfyme (Dior Poison, Gucci by gucci, Viktor&Rolf Flowerbomb) - Kitchen aid kjøkkenmaskin (grå eller sort) - Kitchen aid blender (grå eller sort) - Moccamaster (sort) - Rødvin - Reise (storby eller charter ) - Greys anatomi på DVD/ blue ray. - Penger
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2010 #226 Skrevet 20. september 2010 - Fred og ro - En snill kjæreste - Kanskje en film og litt sjokolade
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #227 Skrevet 20. september 2010 Ønsker meg bare en ting i år,å det er å kunne tilbringe tid med kjæresten min som bor 9 timer unna meg.. Så gavekort hos norwegian hadde vært midt i blinken
Gjest BabyBlue Skrevet 20. september 2010 #228 Skrevet 20. september 2010 En ny parfyme Penger Bøker Iphone Minnepinne med masse GB Pc-spill Får se hva mor og far gidder å legge under juletreet i år. Jeg blir alltid så glad, uansett hva de gir meg, for de er ganske gode til å tenke logisk når de plukket ut gaver "Hva kommer hun til å bruke..." osv. Det å finne gaver til folk er jeg ikke så glad i, for jeg suger i å plukke ut ting -.-
Lise.C Skrevet 22. september 2010 #229 Skrevet 22. september 2010 ønsker meg Bodylotion, mascara, lipgloss Gavekort på H&M Ridetimer Bøker Sminke
Fanta Exotic Skrevet 22. september 2010 #230 Skrevet 22. september 2010 - stavmixer - nattbord - vaffeljern - toastjern - gavekort på klær - julekaker - håndkler - sengesett - tepper - bilder til veggene - hyller - kaffetrakter - jeans - hårkur - ansiktsmasker - sminke - akvariefisk - sokker - øredobber - vin Det jeg kommer å i forbifarten
FrøkenJ Skrevet 8. oktober 2010 #232 Skrevet 8. oktober 2010 Wik & Walsøe Alv vase og boller Bodum vannkoker i nøytral farge salt- og pepperkvern Eva Solo karaffel Sex & the city 2 Strikka hals/skjerf Pledd i naturfarger
Miss Desiree Skrevet 8. oktober 2010 #233 Skrevet 8. oktober 2010 Sminkekoster fra sigma Smykketre Pelspledd Clean start Gavekort på klær MASSE sminke
CocoPiaf Skrevet 8. oktober 2010 #234 Skrevet 8. oktober 2010 Realistisk: - Byste (slik å sy på) - Symaskin - Kjøkkenmaskin - Juicemaskin - Husfliden teppe - Oppvaskmaskin - Taklampe (etter eget utvalg) - Generell pynt til leiligheten - Vin/Fin alkohol - Gavekort - Gassovn - Ny PC - Nintendo Wii - Elton John billetter (..førjulsgave i så fall) - Pynteputer - Knall gul stol - Maling Urealistisk: - Christian Louboutin sko - Chanel (ALT innenfor det merket) - Alexander McQueen kjole - Reise Det er alt jeg kommer på i farta..
^me^ Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #235 Skrevet 10. oktober 2010 i år har jeg bare 1 stort ønske: baby i magen bøker: - regines bok - regine stokke div: - pulsklokke fitness (polar) - kommode - gavekort på Amanda senteret - hello kitty mus, musematte og minnepenn med 16+ GB, - Marianne Auli maleri (klovner) - videokamera - yogamatte og sist men ikke minst en rolig og stille jul
somla Skrevet 10. oktober 2010 #236 Skrevet 10. oktober 2010 dvd spiller til soverommet true blood sesongene vampires diares dvd (kommer vist i desember på dvd) uggs lilla høie sengesett walt disney klassikere (de som jeg mangler) reise til England
Gjest boblebrus Skrevet 10. oktober 2010 #237 Skrevet 10. oktober 2010 Først dyre og/eller urealistiske ting: - HTC Desire HD (hvis ikke det blir gave, kjøper jeg selv ) - Mini-laptop til bruk på skolen - Nytt canon kamerahus - Tørketrommel (det hadde vært luksus... selv om vi ikke har plass ) - PS3 + LittleBigPlanet og Bluray-filmer. - Bil - Lottogevinst Litt mer realistisk: - Reisegavekort - Fornuftige ting til leiligheten - Sofabord - Sminke - Penger
alana84 Skrevet 11. oktober 2010 #238 Skrevet 11. oktober 2010 Mitt eneste ønske i år er faktisk ganske enkelt: Gavekort på diverse steder; Jernia, Ikea, Lefdal. Vi flytter neste år og istedenfor masse ting som vi ikke har plass til i denne lille leiligheten vi bor i, vil vi ha gavekort slik at vi kan kjøpe nøyaktig det vi vil og som passer inn der vi flytter
Silje_Mor Skrevet 12. oktober 2010 #239 Skrevet 12. oktober 2010 ønsker meg rett å slett bare en ny kaffetrakter jeg den vi har nå er ikke så veldig brukbar lenger . hehe ønsker meg en skikkelig moccamaster
LilleMink Skrevet 12. oktober 2010 #240 Skrevet 12. oktober 2010 Hellig Birma pusekatt Me too! Har en fra før, men vil så gjerne at han skal få en lillebror eller lillesøster:) Ellers ønsker jeg meg: - Kjeler av god kvalitet - Strikket cardigan med mønster fra mamma - Te - Rødvin - Gavekort på sportsbutikk så jeg kan kjøpe meg noen fine turklær - Sesong 7 av curb your enthusiasm - Chicago på DVD - Kattedo man kan snu opp ned så bæsjen og klumpene samles i en skuff Kan vel kanskje være julegave til katten når jeg tenker meg om;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå