^me^ Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #181 Skrevet 27. oktober 2009 drar denne gamle nyttige tråden opp igjen for oss som trenger inspirasjon:)
Gjest Piggen Skrevet 27. oktober 2009 #182 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg onsker meg: - Stor gryte - En liten gryte - bakebolle - Penger til hagemobler
Pomeline Skrevet 28. oktober 2009 #183 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg ønsker meg: Digital kjøkkenvekt Digital badevekt Radio m/ mp3 inngang (149 Clas Ohlson) Mobiltelefon uten abonnement Speilreflekskamera Krølltang BioSilk Gavekort En reise
Gjest Miam Skrevet 28. oktober 2009 #184 Skrevet 28. oktober 2009 Kom på en ting til jeg gjerne skulle hatt, en minipc. Hadde vært utrolig greit å ha med på forelesninger, seminar og reiser og sånt, i stedet for den svære widescreen'en min
Purple Basil Skrevet 29. oktober 2009 #185 Skrevet 29. oktober 2009 Min ønskeliste for 2009: - Ny laptop (macbook maybe:) - Mobiltelefon (vil gjerne få tilbake Samsungen min som jeg greide å miste) - Knestøvletter - Parfyme: Flora by Gucci - Bok: "Den glemte hagen" av Kate Morton - Agatha Christie bøker - Alle sesongene av Greys Anatomy og Frustrerte Fruer - Mer bøker.. Krim. - Kostymedrama serier/filmer - CB julebrus og komper. Nam - Fruktte, evt. andre teer i massevis - Søt liten tekanne med katter på kanskje - Bukser! - Gavekort på Mango og Zara - Gavekort på frisør - Disneyfilmer :D Og aller mest ønsker jeg meg at 2010 blir ett bra år for familien vår, ikke minst for mamma. Det er på tide at mamma får litt mer flaks i livet (noen steder jeg kan sende det ønsket?)
HulaHoop Skrevet 29. oktober 2009 #186 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg ønsker meg: - Blender - Smykker - Kamera - Klær - Undertøy - Dyner (dun maybe) - Bøker. Gjerne om selvutvikling ol. Og så burde jeg ønske meg strykjern, men det er så kjedelig. :gjeiper:
babord Skrevet 30. oktober 2009 #187 Skrevet 30. oktober 2009 Nå har jeg hatt bursdag, så ønskelisten har blitt noe revidert: Vi ønsker oss: Hylle i dusjen Overmadrass 2 x dunpute Fint putetrekk til sofapute Badesett, med såpedispenser, tannkostglass og lignende Hvitt kappelaken Liten radio til kjøkken God kjøkkenkniv Digital badevekt Jeg ønsker meg: Dermalogica face mapping-time Søt liten ekstern harddisk Thomas Sabo armebånd med puslebitcharm Kroppspeeling(produkt, ikke time) Björn Axen Volumaster Matboks I.D. tapered blush brush Forlovelse
Gjest Marlo Skrevet 30. oktober 2009 #188 Skrevet 30. oktober 2009 Har bare önsket meg penger jeg, så jeg kan få betalt ned noe gjeld. Familien vet at jeg ikke får så mye penger, så de stötter meg i det önsket. Ellers önsker jeg meg en frisk kropp, men det er vel å håpe litt for mye
Eveline86 Skrevet 30. oktober 2009 #189 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg ønsker meg penger!!! det har vært en mager høst Ellers ønsker jeg meg en liten radio som jeg kan ha på badet, god og varm vinterlue med juksepels og klaffer over ørene, hjemmestrikkede ullsokker, gavekort hos fotobutikk slik at jeg kan bestille et slik lerret med bilder jeg selv har tatt, ny mascara og mineralpudder. Ja, også ønsker jeg meg gode minner som jeg kan ta med meg utover den tunge vinteren. :rødme:
Gjest shakeitlikejello Skrevet 31. oktober 2009 #191 Skrevet 31. oktober 2009 Hvit Nokia N97 Gavekort på spa kontantkort kamera mac airbook fotpleie nye øretelefoner hus ved havet jacuzzi range rover aller mest ønsker jeg meg glede i livet:hjerte:
Gjest Nuni Skrevet 31. oktober 2009 #192 Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Ønsker meg: Speilreflekskamera Macbook Lanterne som jeg kan sette ut på trappa Spesiell og vakker juletrepynt Gode kniver (eller én god kokkekniv) Kari Traa undertøy Ullundertøy Duk til spisestuebordet Endret 1. november 2009 av Nuni
Gjest emmeline Skrevet 1. november 2009 #193 Skrevet 1. november 2009 Nåværende ønskeliste: Atlas Bergans vinterbukse Bolle til serviset mitt Kakegaffel til bestikket mitt Sex og singelliv samleboks Flanellaken Dundyne
Frk.C Skrevet 2. november 2009 #194 Skrevet 2. november 2009 Siden jeg stadig finner inspirasjon her inne til hva jeg selv kan ønske meg (- og ikke minst kjøpe til andre), er det vel kanskje på tide å kunne være en potensiell hjelp ved å dele MINE ønsker - Laptop - Speilrefleks - Playstation 3 - Brødformer - Gossip Girl, sesong 1 og 2 - "Panserhjerte" av Jo Nesbø - Liten presskanne + mørk kaffe - Tykt, grått skjerf - Brettspillet "Alias" - Abonnement på Woman eller Costume - Pulsklokke - Joggebukse ... og lista blir forhåpentligvis lengre etterhvert
øyenstikker Skrevet 3. november 2009 #195 Skrevet 3. november 2009 Vi ønsker oss: Flere deler til serviset vi samler på. Digital kjøkken vekt En fin ramme til bryllupsbildet vårt Rosendhal glass sengetøy fra Linen Jeg ønsker meg: Kitchen aid kjøkken maskin Men tror ikke jeg får det da, men lov å ønske Gavekort på klær Gavekort på frisør Kartell lampe Nye sokker til morgenen på juleaften En fast jobb der jeg er nå
superior Skrevet 3. november 2009 #196 Skrevet 3. november 2009 1. Bok: ”Bachelorboka”, Dag Asbjørnsen og Arnt Maasø. 2. Bok: ”Memo-håndboka”, Oddbjørn By. 3. Penger. 4. Lite kjøkkenbord. 5. Langrennsbukse (vindtett) 6. Ullsokker (Bavac/Kari Traa) 7. Bokmålsordliste 8. Smoothie-maker Foreløpig iallefall...
Mischa Skrevet 4. november 2009 #197 Skrevet 4. november 2009 KitchenAid blender KitchenAid kjøkkenmaskin Vaffeljern Mikrobølgeovn Duftlys fra LilyFlame, YankeeCandle, Sia..etc Negelakker i høst/vinterfarger fra OPI og Essie Abonnement på ELLE UK, Elle interiør, Bo bedre Treningsklær Parfymer (Bvlgari Jasmin Noir)
Gjest Gjest_julia_* Skrevet 23. november 2009 #198 Skrevet 23. november 2009 Jeg ønsker meg aller aller mest penger, da jeg er skikkelig fattig student om dagen. Men det får jeg nok ikke:( -Penger -Kamera -Klær -Sminke -DVD-filmer
Siiw Skrevet 23. november 2009 #199 Skrevet 23. november 2009 Jeg ønsker meg snø på julaften! og at vi har råd til julematen! :-) da skal jeg være riktig så takknemlig. Gavne kan det være ett fett med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå