Gå til innhold

Dere som virkelig er glad i/elsker jobben deres - hva jobber dere med? 😊

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at mange sikkert har en annen jobb enn drømmejobben nå, med tanke på koronasituasjonen. 

Jeg har en viktig jobb, men ikke et i fagfelt jeg « brenner» for.  Spent å høre andres erfaringer er 👍

Anonymkode: fc37c...b76

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke svar på spørsmålet ditt, men jeg har heller ikke en drømmejobb. Vet heller ikke hva som er drømmejobb for meg ☹

Anonymkode: 37319...45d

Skrevet

Elsker jobben min selvom det er utrolig slitsomt; bhglærer

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jobber på akuttenhet for ungdom. I forhold til hva jeg kunne tjent mtp. min utdannelse er den ræva betalt, men gud for en givende jobb.

Hadde tidligere en godt over gjennomsnittet betalt lederstilling som jeg sa opp for jobben jeg har nå.

Heller en lavtlønnet jobb man elsker, enn en godt betalt jobb man kjeder seg/sliter seg ut i.

Anonymkode: b530f...0c2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Barnevernkonsulent. 

Jeg vurderer ofte å skifte jobb, fordi den sliter meg ut, men klarer aldri komme opp med noe som kunne emgasjert like mye. 

Anonymkode: c10aa...b66

• Liker 1
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Jeg elsket tryggheten ved å ha en fast og sikker jobb. Jeg trivdes godt i jobben gjennom 40 år, og nå er jeg på vei ut, men det har vært gode år. Juss/it offentlig etat.

AnonymBruker
Skrevet

Arealplanlegger i kommunen. Herlige kollegaer og arbeidsoppgaver jeg trives veldig godt med☺️

Anonymkode: b6259...08e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Digger jobben min, jobber med kundeservice.

Anonymkode: 3ba38...318

• Liker 1
Skrevet

Fotograf ❤️

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har eget konsulentselskap. Full frihet og et par mill i lønn.

Anonymkode: 27a95...a62

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Milky skrev (31 minutter siden):

Elsker jobben min selvom det er utrolig slitsomt; bhglærer

Så bra du elsker jobben din - du er viktig for barna ❤️

Jeg er bhg - lærer jeg også, har jobbet som det i 7-8 år, men byttet fagfelt i fjor etter jeg omtrent gikk på veggen. Jobber med utviklingshemmede, noe som også er viktig, men ikke så givende for meg. 
Jeg vil ikke være kresen, jeg jobber med superengasjerte kollegaer, men jeg merker at selv om jeg trives med folka, så er det ikke «meg». 

Jeg er en kreativ person og jobber også som skribent, og drømmen er å leve mer av det enn jeg gjør nå. Hvordan, det må jeg finne ut av😜

TS 

Anonymkode: fc37c...b76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok litt negativt, men synes det er absurd at noen kan kalle en jobb drømmejobben 😜

Anonymkode: 103df...b73

AnonymBruker
Skrevet

Musiker og skuespiller. Det er en slitsom og uforutsigbar livsstil, men jeg hadde ikke valgt bort yrket mitt for alt i verden! Jeg koser meg hver dag - hver eneste dag!

Anonymkode: a115d...781

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Barnevernkonsulent. 

Jeg vurderer ofte å skifte jobb, fordi den sliter meg ut, men klarer aldri komme opp med noe som kunne emgasjert like mye. 

Anonymkode: c10aa...b66

Hva er forskjell på en barnevernskonsulent i forhold til barnevernspedagog?

Anonymkode: 5d02e...162

AnonymBruker
Skrevet

Regnskapsfører 

Anonymkode: 1aa2a...c71

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lønn

Anonymkode: b8ae0...101

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Regnskapsfører 

Anonymkode: 1aa2a...c71

Thats rock’n roll

Anonymkode: 3bc60...30c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husmor - elsker friheten til å gjøre hva jeg vil, når jeg vil, i hvilken rekkefølge jeg vil ☺

Anonymkode: e2a29...0fe

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er Ped.leder. Jeg er såå takknemlig for at jeg har en jobb jeg elsker! Samtidig blir jeg litt usikker pga. alle de negative trådene her inne..

Anonymkode: 8dd25...e39

Skrevet

Sykepleier i akuttpsykiatrien :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...