AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #1 Del Skrevet 24. juli 2021 Det er ei god venninne som vi møttest på datingsapp. Vi begge bruker tinder for å få fler bekjentskaper. Ikke for kjærligheten nødvendigvis. Vi har kjent hverandre i 4 år og har kjempe god kjemi sammen og kan snakke om alt. Sist vi møttest så snakket vi om BDSM og hun var veldig gira på å legge meg til å fetlife. Hun spurte også da hva min kink er. Og vi snakket en del om det og jeg fikk vite hva hennes er. Vi snakker veldig mye om sex. Er det innenfor å spørre om hun vil ha impact play med meg? Anonymkode: 5b0a6...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #2 Del Skrevet 24. juli 2021 Kall det spanking som normale folk da. Anonymkode: 7f927...63c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #3 Del Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kall det spanking som normale folk da. Anonymkode: 7f927...63c Du tror det bare er spanking som inngår impact play? haha Anonymkode: 5b0a6...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #4 Del Skrevet 24. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du tror det bare er spanking som inngår impact play? haha Anonymkode: 5b0a6...3aa Nei, jeg aner ikke hva det er, så jeg googlet det. Impact play Impact play is a human sexual practice in which one person (the bottom) is struck (usually repeatedly) by another person (the Top) for the sexual gratification of either or both parties. It is considered a form of BDSM. There are number of activities that qualify as impact play. In erotic spanking the sub is struck either with the top's open hand, or a rigid implement such as a paddle, cane or riding crop. In the latter case the activity is often referred to as paddling, caning or cropping. The usual targets for spanking are the buttocks and inner or outer thighs. Anonymkode: 7f927...63c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 24. juli 2021 #5 Del Skrevet 24. juli 2021 Klart det er ok å spørre, så lenge du er forberedt på å godta svaret. Selv om det eventuelt blir et nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #6 Del Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, jeg aner ikke hva det er, så jeg googlet det. Impact play Impact play is a human sexual practice in which one person (the bottom) is struck (usually repeatedly) by another person (the Top) for the sexual gratification of either or both parties. It is considered a form of BDSM. There are number of activities that qualify as impact play. In erotic spanking the sub is struck either with the top's open hand, or a rigid implement such as a paddle, cane or riding crop. In the latter case the activity is often referred to as paddling, caning or cropping. The usual targets for spanking are the buttocks and inner or outer thighs. Anonymkode: 7f927...63c Jeg vet hva det er. Du trenger ikke lime en link fra wiki til meg. Jeg vil heller ha et svar på mitt spørsmål. Jeg trenger ikke en rettelse fra folk som ikke vet hva de snakker om Anonymkode: 5b0a6...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #7 Del Skrevet 24. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg vet hva det er. Du trenger ikke lime en link fra wiki til meg. Jeg vil heller ha et svar på mitt spørsmål. Jeg trenger ikke en rettelse fra folk som ikke vet hva de snakker om Anonymkode: 5b0a6...3aa Ja gå å spør henne da. 🙃 Skjønner ikke hva du spør her for. Anonymkode: 7f927...63c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #8 Del Skrevet 24. juli 2021 SlemUlv skrev (1 minutt siden): Klart det er ok å spørre, så lenge du er forberedt på å godta svaret. Selv om det eventuelt blir et nei. Takk!! Er redd jeg vil føle meg dum, men man må uansett ta et steg videre etterhvert og tåle en avvisning. Jeg vil bare ikke føle at jeg tråkker over streken. Anonymkode: 5b0a6...3aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 24. juli 2021 #9 Del Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Takk!! Er redd jeg vil føle meg dum, men man må uansett ta et steg videre etterhvert og tåle en avvisning. Jeg vil bare ikke føle at jeg tråkker over streken. Anonymkode: 5b0a6...3aa Om dere alt har pratet l kink, vil jeg syns det er ok. Men man må som sagt godta svaret 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #10 Del Skrevet 26. juli 2021 Synes spanking var dekkende nok. Kanskje legge fra deg snobberiet når du skal snakke med date'n din. Tror ikke mange har landet dame med å briljere med innsikt av type "Fy fan så lolz. Kalte du nettopp QLED TV'en for OLED TV lissom?". Det kan tilogmed være lurt. Hvis hun sier "nei" til spanking, så trenger du ikke foreslå impact play. Hvis hun sier mja til spanking, så har du et utgangspunkt. Hvis hun gir uttrykk for at spanking er litt tamt, så kan du gå rett videre til impact play. Når du ber om tips om hvordan snakke med en potensielt uinnvidd i din tematikk, så lytt på svarene. Anonymkode: 4c62b...2ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 26. juli 2021 #11 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Når du ber om tips om hvordan snakke med en potensielt uinnvidd i din tematikk, så lytt på svarene De har snakket om bdsm, og hun er på Fetlife.. Hvor fikk du uinnvidd fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå