AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #1 Del Skrevet 24. juli 2021 Jeg testet positivt 9 dpo, men begynte å spotte to dager før IKM. På IKM-dagen blødde det friskt, såpass at det ble veldig rødt på papiret på flere tørk etter hverandre, men ikke nok til at det kom blod i trusa eller på truseinnlegg. Jeg antok, på grunn av min historikk med to SA ila siste år, at dette var starten på nok en SA. Blødningen stoppet imidlertid, og nå skal jeg være 5+3. Det har ikke vært antydning til blødning siden syklusdag 29, altså for ti dager siden. Jeg er på ferie og har ikke mulighet til å få målt hcg hos fastlege, men jeg har tatt noen tester med noen dagers mellomrom, og de blir sterkere. Legger ved bilde av testen jeg tok i dag vs en test tatt noen dager etter blødningen. Dagens er langt sterkere, som dere ser. Kan jeg utfra disse tørre å tro at det har gått bra, eller kan testene bli like sterke ved en MA? Anonymkode: c2539...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #2 Del Skrevet 24. juli 2021 Ser at bildene plasserte seg midt i innlegget 🤭 beklager det, håper spørsmålet er forståelig lell! Anonymkode: c2539...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Del Skrevet 25. juli 2021 Utifra sterkere test så lover jo dette godt. Hadde du hatt en SA så hadde testen blitt svakere, relativt raskt. Så stol på det. Anonymkode: f6232...786 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå