Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ikke jeg heller. Er kanskje de som soler seg som får det?

Anonymkode: aba55...e5d

Har solet meg mye og er på vei inn i tredje trimester nå. Ingen antydning engang annet enn mørke hår i en stripe. Barberer jeg de er min stripe vekk igjen 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Litt morsomt at du sier det fordi mine brystvorter blir mye lysere av amming. Er veldig framtredende da jeg kun ammer på et bryst og det som en gang var veldig mørkt er nå helt lyst på ene brystet der babyer suger. Det brystet som ikke dies på har samme farge som vanlig. 

Anonymkode: 69fa4...2d2

Når du ammer, frigjør det hormoner, så det er jo ikke noe rart. 

Anonymkode: 9688b...c70

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det blir som at du kan skrubbe vekk de mørke brystvortene dine...

Jeg kunne skrubbe vekk min også. 

Anonymkode: aa4bb...fe6

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde å skrubbe den vekk men ble bare rød i huden. To år siden fødSel å den er der ennå, men svakere. 

Anonymkode: 387f8...1ae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når du ammer, frigjør det hormoner, så det er jo ikke noe rart. 

Mener du da at jeg frigjør hormoner kun på ene brystet? 😂

AnonymBruker
Skrevet
mammahjarte skrev (23 timer siden):

Fekk aldri stripe eg. Ikkje mamma heller. Er det rart? 

Leste at den som regel forsvinner av seg sjølv. 

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ikke jeg heller. Er kanskje de som soler seg som får det?

Er dere veldig lyse/blonde? Jeg fikk ikke jeg heller og jm mente det var fordi jeg er så lys. 

Anonymkode: 578b3...6a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Er dere veldig lyse/blonde? Jeg fikk ikke jeg heller og jm mente det var fordi jeg er så lys. 

Mens jeg er veldig lys og blond og fikk fremdeles tydelig og mørk strek 😆 Den gikk vekk et par måneder etter fødselen med begge 

Anonymkode: 5589a...d5a

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Eg har kastanjebrunt hår og mørke augenbryn. Mamma er platinablond. 

Anonymkode: 9c26c...b42

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Mener du da at jeg frigjør hormoner kun på ene brystet? 😂

Nei, men det brystet du ammer fra, får mer av hormonene, og det mørke på brystvorten forsvinner derfor raskere. Jeg ammer ikke, og mine mørke brystvorter forsvant av seg selv i løpet av de første fire månedene - helt uten skrubbing og vasking, annet enn vanlig såpevann fra dusjing. Noe mørk stripe på magen fikk jeg aldri, hverken med første eller andre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, men det brystet du ammer fra, får mer av hormonene, og det mørke på brystvorten forsvinner derfor raskere. Jeg ammer ikke, og mine mørke brystvorter forsvant av seg selv i løpet av de første fire månedene - helt uten skrubbing og vasking, annet enn vanlig såpevann fra dusjing. Noe mørk stripe på magen fikk jeg aldri, hverken med første eller andre. 

Jeg tror ikke du skjønner helt hva jeg mener.. Nesten litt lyst å legge ut bildet for ble svært overrasket selv.. Jeg mener ikke at den ene brystvorta gikk tilbake til vanlig farge pga hormoner, jeg mener at området der babyen diet ble etterhvert tilnærmet hudfarget, mens den andre forble mørk. Det var meget rart! 

AnonymBruker
Skrevet

Oi hvis det ikke forsvinner er jeg ille ute. Jeg har mørk linea negra fra toppen av limoren og ned. Enda sjeldenere er linea negra fra lårene og ned og det har jeg også. Best det forsvinner.

Anonymkode: 3122b...cbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...