AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #1 Skrevet 24. juli 2021 Hei. jeg trenger råd. Eksen vil bare være venner, han ringer meg daglig. Jeg kjenner jeg savner han forferdelig å vil kun være med han. nå vil jeg egentlig trekke meg vekk sånn at han virkelig får sjans til å kjenne på savnet og hvordan det er å ikke ha meg i livet sitt. Noen som har erfaring og det ble ett vellykket resultat. Det skjedde sånn plutselig. Fra å ha avtaler med meg hele tiden. Vi var på Helgetur forrige helg der alt var normalt til plutselig bare ville være venner. Anonymkode: eeb0d...132
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #2 Skrevet 24. juli 2021 For din egen del ville jeg holdt meg unna og ikke respondert. Han vil være venner og du vil være kjærester? Vil han bare være en venn så fortjener han det ikke. Anonymkode: 227ac...511 1
Antiviruset Skrevet 24. juli 2021 #3 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hei. jeg trenger råd. Eksen vil bare være venner, han ringer meg daglig. Jeg kjenner jeg savner han forferdelig å vil kun være med han. nå vil jeg egentlig trekke meg vekk sånn at han virkelig får sjans til å kjenne på savnet og hvordan det er å ikke ha meg i livet sitt. Noen som har erfaring og det ble ett vellykket resultat. Det skjedde sånn plutselig. Fra å ha avtaler med meg hele tiden. Vi var på Helgetur forrige helg der alt var normalt til plutselig bare ville være venner. Anonymkode: eeb0d...132 Her er det bare en ting å si. Har du følelser for han er det totalt katastrofe og bare være venner med han. Jeg snakker om følelseslivet ditt! Tenk deg du er venner med han og har et håp om kjærlighet, han finner seg andre og ligger med andre. Hva følelser vil du da sitte med? Dette er ikke bra for noen som har et normalt sammenskrudd følelsesliv. Derfor et råd til deg! Kutt ut all kontakt, blokkere i SOME. Bruk tiden din på deg selv og ting du liker. Trene gjerne litt og gå turer for å få luftet hodet. Er det barn inne i bildet er det bare det dere skal samarbeide om. Gå så videre og finn en mann som er like interessert i deg som du i han. Det er en gylden regel i et forhold fra start til slutt. Uten dette blir et forhold aldri bra. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå