Gå til innhold

Nybegynner sex, hjelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt nybegynner på sex og har møtt en fin fyr, jeg red han og han sa veldig fort «jeg tror faktisk jeg kommer» også fortsatte jeg og da kom han.

Etterpå sa han at jeg var skikkelig søt fordi han forventet at jeg ikke skulle fortsette når han sa at han trodde han snart kom..

Hva skulle jeg gjort/hva er vanlig?

Vet jeg virker teit nå🥺

Anonymkode: 5573b...7b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjorde ikke noe feil. Det kommer bare an på forventningene. 

Jeg gjetter på at han syntes han kom for tidlig. At han hadde forventet å tilfredsstille deg mer før han kom. Eller noe sånt. Jeg gjetter bare. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig med Stan. Han forventet nok at du skulle ha lyst til å holde på en stund til. 

Anonymkode: 29b16...83a

Skrevet

Ikke teit i det hele tatt. Håper du også hadde utbytte av dette og ikke bare han ❤️ Ha en lengre forspill/oppvarming neste gang slik at du er skikkelig tent før penetrering. Da kommer du raskere. Håper dere brukte kondom. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg er helt nybegynner på sex og har møtt en fin fyr, jeg red han og han sa veldig fort «jeg tror faktisk jeg kommer» også fortsatte jeg og da kom han.

Etterpå sa han at jeg var skikkelig søt fordi han forventet at jeg ikke skulle fortsette når han sa at han trodde han snart kom..

Hva skulle jeg gjort/hva er vanlig?

Vet jeg virker teit nå🥺

Anonymkode: 5573b...7b9

Trolig snakket med han på forhånd om hva du/ dere ønsker ut av sexen..( Det er ganske opphissende å prate om også🙈)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...