Folivora Skrevet 24. juli 2021 #1 Del Skrevet 24. juli 2021 Jeg og mannen min har sittet på en benk og drukket kaffe mens folk er gått forbi. Hver gang det kom noen i bikini så tittet mannen min veldig. Han hadde på solbriller, men på grunn av solen kunne jeg se øynene hans. Jeg vet det er galt, men jeg blir sjalu og irritert på mannen min uten å si hvorfor. Er det noen andre her på 50+ som føler seg stygge når pene unge damer sprader forbi mannen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #2 Del Skrevet 24. juli 2021 Yngre damer er objektivt penere da, så jeg skjønner deg. Yngre, hottere, strammere. Men så er det du som har kapret ham som mann da. Det kan være de unge, lekre damene ender som ensomme, bitre kattedamer når de selv er 50. Vær fornøyd med det du har! Anonymkode: b300a...4fe 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #3 Del Skrevet 24. juli 2021 https://www.dailymail.co.uk/femail/article-2751179/Are-girl-22-Then-don-t-bother-online-dating-Alarming-graph-shows-ages-attractive-opposite-sex.html Det er bare sånn det er, menn vil alltid se på yngre damer, vi er programmert slik. Mannen din er bare ikke så flink til å skjule det som han tror 😂 Anonymkode: 77d1b...514 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #4 Del Skrevet 24. juli 2021 Det er derfor du skal skifte dame når de passerer 40. Da er de for gamle. Anonymkode: 80594...b6c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #5 Del Skrevet 24. juli 2021 Så lenge han ikke roper og plystrer på dem, så er det vel helt greit. Er umulig for en hetero mann å ikke se på ei lekker dame på 25. Det er rett og slett som å bli sjalu fordi du hører eller lukter noe. Vi har en radar. og den kan ikke skrus av. Anonymkode: f6fe3...21c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 24. juli 2021 #6 Del Skrevet 24. juli 2021 Jeg gleder meg til jeg blir 50 +. Vi unge i dag har det ikke lett. Det er så vanskelig og ikke tro at det du ser på utsiden samsvarer med hvordan vi har det på innsiden. Du er heldig som har en mann og dele livet ditt med. Han elsker jo deg for den du er. En ung stram jente kan aldri erstatte deg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #7 Del Skrevet 24. juli 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Så lenge han ikke roper og plystrer på dem, så er det vel helt greit. Er umulig for en hetero mann å ikke se på ei lekker dame på 25. Det er rett og slett som å bli sjalu fordi du hører eller lukter noe. Vi har en radar. og den kan ikke skrus av. Anonymkode: f6fe3...21c Det hjelper heller at damene er strammere enn noen gang. De trener og tar vare på seg selv som aldri før. 😅 Anonymkode: 77d1b...514 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #8 Del Skrevet 24. juli 2021 Har ikke hver alder sin sjarm da? Det kan være fint at menn synes du er attraktiv, men det kan og være fint å være voksen. Fint at man har andre ting enn utseendet som teller, fint at man har god økonomi, fint å være trygg på seg selv. Du har og vært en av disse unge damene en gang, som menn sikler etter. Var det virkelig så mye bedre enn livet du lever i dag? Anonymkode: 247fc...9b1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #9 Del Skrevet 24. juli 2021 Jeg trodde mannen til TS bare foretrakk Ukrainske damer, men så viser det seg at han er bare en generell grisemann. TS kan jo ta igjen med å glo på unge menn i bar overkropp og sixpack! Jeg velger menn med litt mer omløp i topplokket, så jeg har aldri trengt å føle meg sjalu på yngre damer. Anonymkode: b323f...03c 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #10 Del Skrevet 24. juli 2021 Akkurat som om du ikke ser litt ekstra om en kjekkas går forbi? Alle ser på pene folk Anonymkode: cd222...dc2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #11 Del Skrevet 24. juli 2021 Jeg er snart 60 og har heldigvis en mann som bare har øyne for meg, Anonymkode: ce605...4f2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #12 Del Skrevet 24. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg er snart 60 og har heldigvis en mann som bare har øyne for meg, Anonymkode: ce605...4f2 Din mann ser også på damer han finner attraktiv, ikke lur deg selv til å tro noe annet. Virker som enkelte damer på ramme alvor tror at mennene deres går der som en robot og ser KUN på deg til enhver tid. Det er så bullshit 🤣🤣 Anonymkode: e6138...2d7 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #13 Del Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Akkurat som om du ikke ser litt ekstra om en kjekkas går forbi? Alle ser på pene folk Anonymkode: cd222...dc2 Akkurat 👌 Og du går vel ikke rundt å husker på kjekkasene som går forbi? De blir nok glemt med det samme. Akkurat som de pene jentene som går forbi 😊 Anonymkode: f372a...a39 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #14 Del Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Akkurat som om du ikke ser litt ekstra om en kjekkas går forbi? Alle ser på pene folk Anonymkode: cd222...dc2 Man ser jo gjerne litt ekstra på flotte folk uansett kjønn. Jeg kan se på jenter og gutter på samme måte. Synes de naturlige er finest. Det gjelder både jenter og gutter. En oversminket babe med silikon og løsvipper er ikke flotte, de ser jeg på og undrer hvorfor de ikke ser det selv. Anonymkode: 3c970...f6b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 24. juli 2021 #15 Del Skrevet 24. juli 2021 Vel, du burde bli sjalu fordi de unge damene sannsynligvis er sammen med hyggelige menn som ikke reiser til Ukraina og ligger med fattige, håpefulle damer der. Med det i bakhodet burde du bli sjalu på de fleste damer på over 50 også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #16 Del Skrevet 24. juli 2021 Jeg ser selv på pene damer og er dame selv. Ikke bi eller lesbisk. Annet enn at kvinnekroppen er fin. Glaner like mye på menn 😄 Anonymkode: a394f...7b1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #17 Del Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Din mann ser også på damer han finner attraktiv, ikke lur deg selv til å tro noe annet. Virker som enkelte damer på ramme alvor tror at mennene deres går der som en robot og ser KUN på deg til enhver tid. Det er så bullshit 🤣🤣 Anonymkode: e6138...2d7 Håper jo han legger merke til andre også, akkurat som jeg gjør! Men du. Denne tråden handlet om noe annet, nemlig en mann som glaner på andre og får sin kjæreste til å føle seg uvel. Det var DET jeg svarte på. Min mann gir meg full oppmerksomhet når jeg er tilstede. (Og han er veloppdratt nok til å ikke glo også når jeg ikke er det.) Anonymkode: ce605...4f2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #18 Del Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er derfor du skal skifte dame når de passerer 40. Da er de for gamle. Anonymkode: 80594...b6c Jaha? Jeg er 40 år og får mange blikk fra menn (og noen kvinner) på gata her i sommer-Oslo. Anonymkode: 6d1b2...456 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #19 Del Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Yngre damer er objektivt penere da, så jeg skjønner deg. Yngre, hottere, strammere. Men så er det du som har kapret ham som mann da. Det kan være de unge, lekre damene ender som ensomme, bitre kattedamer når de selv er 50. Vær fornøyd med det du har! Anonymkode: b300a...4fe Det finnes mange unge, vakre kvinner. Men det finnes også mange unge kvinner som ikke er pene i det hele tatt. Anonymkode: 6d1b2...456 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterdekor Skrevet 24. juli 2021 #20 Del Skrevet 24. juli 2021 Du har jo selv vært ung en gang. Vet ikke om du reflekterte over det dengang, hver gang en mann snudde seg etter deg? Husk at det er innsiden som teller. Et utseende kan være vakkert, se på Angelina Jolie, hun ble skilt hun også, selv om hun er vakker. Sjalusi er forøvrig som gift, gagner ingen og det er bedre å forsøke å bli med mannen din. Si gjerne, se så fin hun der er, spør om han er enig og gjør det samme når du ser menn. Forsøk å skift fokus, utrolig hvor mye gøy man da kan ha 💕 Raushet er gull og det vil du nå langt med. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå