AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #1 Del Skrevet 24. juli 2021 Jeg tok en digital graviditetstest for en uke siden som viste «Gravid 2-3 uker». Idag har jeg hatt tiltakende blødning og den er nå som en menstruasjon, både i mengde og smerter. Utfra syklus skal jeg være i uke 6 pluss noen dager. Noen som har opplevd lignende? Og gikk det bra likevel? Jeg er på ferie noen uker nå, og er usikker på hva jeg skal gjøre med hensyn til legesjekk. Anonymkode: ef68a...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #2 Del Skrevet 24. juli 2021 Beklager, men dette høres ut som en SA.. ikke mye en lege kan gjøre. Anonymkode: ada06...ffa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #3 Del Skrevet 24. juli 2021 Høres dessverre kanskje ut som en SA ja, har opplevd det flere ganger selv. For å vite sikkert kan du ta blodprøve hos fastlege med 2-3 dagers mellomrom for å måle HCG stigning eller synkende tall. Det er gravide som opplever blødning i første trimester og det går likevel bra. Men vil tro at størrelsen på blødningen og grad av smerter er mindre da enn ved en SA. Anonymkode: d61c8...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #4 Del Skrevet 25. juli 2021 Trenger ikke bety sa! Jeg blødde ihjel senga, gulvet og wc 6+0 - fikk komme på sykehuse da de trodde det var sa, blødde ut gulvet der også, men hjerta slo og det gjør det fortsatt etter x antall kontroller! Anonymkode: b4a0f...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå