AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #21 Del Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ja jeg bruker sånn tynn ull lue i hjelmen. Husk å kjøpe sykkelhansker de trenger ikke koste mye men de beskytter mot frosne fingre pluss hvis du mot all formodning skulle falle av sykkelen slipper du masse kutt og avskraping på hendene og andre steder da du trygt kan ta deg for med hendene. Jeg prøvde å falle ned en bakke i høst uten hansker, takk og pris for hjelmen men nå har jeg hanskene på hver gang. Anonymkode: a954f...459 Takk for tips, det med hansker hadde jeg allerede tenkt på, så har syklet med hansker, men de er ikke vanntette, så bør investere i noen bedre snart. Er det spesiell lue beregnet på sykling? Og muligens dumt spørsmål, men blir man våt i håret i regn, er jo så mye luftehull? AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har dere bysykler (vanlig el-sykkel), her kan vi låne de gratis hvis vi har gyldig bussbillett eller HJH avtale med jobben. Anonymkode: a954f...459 Nei, desverre. AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kan jeg spørre hvor lang tid du bruker på strekningen? Ca 50 min, men går nok mye fortere når jeg tør å sykle mer på, føler meg ikke helt trygg ennå, så går litt sakte. Hadde ikke syklet på minst 10 år før dette, mangler balanse merker jeg. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har tynt regntøy (Mac in a Sac) liggende i sykkelveska, og bruker en slags «støvler» som kan trekkes utenpå skolene. Pass på at regnbuksa er lang og/eller støvlene høye, for buksa glir oppover når du sykler. Abus selger egne luer til å ha inni hjelmen, og på noen hjelmer kan man feste ørevarmere (sjekk utvalget f.eks hos Sykkelpikene eller sykkelhjelm.no). Anonymkode: d49e9...ca4 Takk for gode tips. Hvor kjøper man slikt regntøy? Fint med noe lite og lett, da kan det ligge fast i sykkelvesken. Anonymkode: c0f5d...3ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #22 Del Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Takk for tips, det med hansker hadde jeg allerede tenkt på, så har syklet med hansker, men de er ikke vanntette, så bør investere i noen bedre snart. Er det spesiell lue beregnet på sykling? Og muligens dumt spørsmål, men blir man våt i håret i regn, er jo så mye luftehull? Nei, desverre. Ca 50 min, men går nok mye fortere når jeg tør å sykle mer på, føler meg ikke helt trygg ennå, så går litt sakte. Hadde ikke syklet på minst 10 år før dette, mangler balanse merker jeg. Takk for gode tips. Hvor kjøper man slikt regntøy? Fint med noe lite og lett, da kan det ligge fast i sykkelvesken. Anonymkode: c0f5d...3ab Jeg har bare noe allværsklær/overtrekksklær som jeg hadde fra før av. Ikke noe spesielt for sykling. Anonymkode: 94983...d85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #23 Del Skrevet 4. august 2021 Jeg kjøpte meg en liten Opel corsa til 13500 for 5 år siden, gikk uten problemer og rett igjennom periodisk kjøretøy kontroll uten feil, så jeg ville leita etter en sånn bil mot høsten, istedenfor å kjøpe el-sykkel. Jeg har bare hatt biler jeg har råd til å cashe ut med en gang og kjørt de til de enten har stoppet eller PK har blitt for dyr. Har faktisk ikke måtte koste på bilene noe særlig underveis, og hatt alle minimum 2 år. Anonymkode: 52b10...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå