Gjest kjærligetssyk Skrevet 17. september 2005 #1 Skrevet 17. september 2005 Jeg ble i lag med verdens herligste type for ca. 3 mnd. siden. Vi er forskjellige,men fungerte veldig bra. Han er alt jeg hadde letet etter: moden, fornuftig, reflektert,intelligent, intelektuell, omgjengelig, snill osv. Jeg har heller aldri hatt så bra sex. Mandag som var kom han til meg for å avslutte forholdet! Det kom som et sjokk på meg, da vi ikke hadde noen problemer, ingen krangler, ingenting galt. Han sa han hadde mistet følelsene for meg. At han måtte være tro mot sine følelser og meg, og derfor var det ikke riktig at vi fortsatte som kjærester. Han hadde merket det de to siste ukene.. at følelsene ble borte. For en mnd. siden sa han til meg hvor glad han var blitt i meg, hvor riktig det føltes å si at jeg er hans kjæreste. Han gråt da han følte han ikke kom inn på meg, synes jeg var litt avvisende. Var redd jeg skulle gjøre det slutt. På den tiden for en mnd siden ble jeg gravid, ikke planlagt eller ønsket. Og jeg spontanaborterte. Jeg lurer på om det ble for alvorlig, for tidlig i forholdet? om det skremte han? Det var da jeg var litt "utilgjengelig". Han ga meg mer enn han fikk tilbake. Han har den siste mnd jobbet så mye overtid at vi nesten ikke har sett hverandre. Vi har stort sett bare sovet i lag. Etter han hadde sagt at han ikke kom inn på meg og siden vi så hverandre så lite, så ville jeg gjøre han mer trygg og overøste han med komplimenter, var mye mer fysisk når vi var sammen. Han mente nå at forholdet var skjevt, da det virket som jeg følte mye mer enn han. Jeg skjønner ingenting!! Gir man opp etter to uker med usikkerthet? når man ikke har hatt tid i lag den siste mnd? Er det ikke noe som heter 3 mnd krise? Mandagen han var her gråt jeg som et barn, helt knust. Han lå over, og bare holdt rundt meg. Tirsdag sendte jeg han noen tåredryppende mel. Etter det har jeg ikke sendt han noe. Jeg var innom han på jobb med noen ting. Han ville komme til meg med de, men jeg ville ikke. Jeg smilte og var godt humør. Han virket litt deppa. Skjønner dere noe? Hva gjør jeg nå? Jeg vil ha han tilbake!
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2005 #2 Skrevet 17. september 2005 Man kan ikke beordre folk til å være glad i seg.
Gjest Gamle Alex Skrevet 17. september 2005 #3 Skrevet 17. september 2005 (endret) Sier som han fra sex og singelliv. Det har til og med blitt til en bok for oss kvinner som stadig vekk prøver og finne grunner til at menn forlater oss eller ikke ringer He is just not that into you! Endret 17. september 2005 av Gamle Alex
Gjest Gitte Skrevet 17. september 2005 #4 Skrevet 17. september 2005 3 mnd er jo ikke veldig lang tid, og hvis det har vært dårlig i én mnd allerede, hadde jeg egentlig bare kommet meg videre.. når han mister følelsene etter så kort tid, er det kanskje ikke ment to be..?
Gjest Nefertiti Skrevet 17. september 2005 #5 Skrevet 17. september 2005 Jeg tror nok du blir nødt til å innse fakta. Du kan nok ikke gjøre så mye fra eller til for å få han til å få følelser igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå