jenta98 Skrevet 24. juli 2021 #1 Del Skrevet 24. juli 2021 Hei :) jeg vet man kan gå opp i vekt samme dag, og derfor veie mer på ettermiddagen enn morgen. Men gjelder dette også hvis man måler kroppen? For jeg målte nå, og jeg pleier vanligvis å måle søndag morgen, men jeg var bare nyskjerrig. Og jeg har da gått opp 1 cm overalt. Kan dette bare være fordi det er kveld nå, og jeg pleier å måle om morgen? Går ned i vekt, ca en kg i uken på en sunn måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 24. juli 2021 #2 Del Skrevet 24. juli 2021 (endret) Ja, det er helt normalt. Man veier mer i løpet av dagen. Husk at du har drukket og spist, det veier litt. Det er ikke fett, det forsvinner til neste dag. Om sommeren kan man lett hovne opp i kroppen, så det er nok derfor du har "gått opp" en 1 cm. Men det er helt normalt. Det er fysisk umulig å legge på seg i løpet av en dag. Så du kan bare slappe av. Endret 24. juli 2021 av CorvusCorax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå