Gjest Spacegirl Skrevet 17. september 2005 #1 Skrevet 17. september 2005 Vet ikke om jeg kan spør om dette her, men jeg prøver. Jeg prøver å laste ned Charlie og sjokoladefabrikken, har lastet ned minst 15 filer nå. Men alle filene er fake, enten en helt annen film, reklame eller så er filen ødelagt. Har prøvd med Bearshare og bittorrent (bl.a. pirate bay). Kjempeirriterende . Er det noen som har tips til hvor jeg kan laste den ned sånn at jeg faktisk får det jeg er ute etter?
Gjest gotthard Skrevet 17. september 2005 #2 Skrevet 17. september 2005 koster 70 kr på kino, max bra lydopplevelse, du er ute blandt folk og dermed stimulerer du også det sosiale og er du av den lite sjenerte typen meneske så kan du diskutere filmen med andre i salen eter kinoen. er faktisk lit kulere og se film på en hel stooorr vegg enn og se det på 19`med midels kvalitet og dårlige høytalere.
Gjest Madeline Skrevet 17. september 2005 #3 Skrevet 17. september 2005 koster 70 kr på kino, max bra lydopplevelse, du er ute blandt folk og dermed stimulerer du også det sosiale og er du av den lite sjenerte typen meneske så kan du diskutere filmen med andre i salen eter kinoen. er faktisk lit kulere og se film på en hel stooorr vegg enn og se det på 19`med midels kvalitet og dårlige høytalere. ← Ja, men det var ikke det hun spurte om.
Nella Skrevet 17. september 2005 #4 Skrevet 17. september 2005 Tror ikke det er noen bra versjon ute enda. Bare masse TC. Så da må du nesten gå på kino eller smære deg med tålmodighet og vente litt
Gjest Spacegirl Skrevet 17. september 2005 #5 Skrevet 17. september 2005 Ok da får jeg bare vente. Skulle gjerne sett den på kino, men det er noen mil til nærmeste kino og når jeg ikke har bil så blir det litt vanskelig . Men takk for svar
Gjest gotthard Skrevet 18. september 2005 #6 Skrevet 18. september 2005 var ikke ment som moral eller noe, det var ment som att istede for og rote og forbanne seg over dette så kunne han/hu gå på kino og få en fin opplevelse der. beklager om det virker moralistisk.
Gjest Spacegirl Skrevet 18. september 2005 #9 Skrevet 18. september 2005 var ikke ment som moral eller noe, det var ment som att istede for og rote og forbanne seg over dette så kunne han/hu gå på kino og få en fin opplevelse der. beklager om det virker moralistisk. ← Ingen fare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå