Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen skal begynne i barnehage til høsten, og vi skal handle inn utstyr. 
Så da lurer jeg på om noen kan tipse om en heldress i ull eller lignende? Med glidelås. Som skal brukes under utedress eller regndress.

Anonymkode: d56e4...1de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sverger til troll dress, da får man 3 dresser i en, vår/høst dress, vinterdress og ulldress. Har to barn, og vi har prøvd mange forskjellige dresser, men troll er de vi desidert er mest fornøyd med.

Anonymkode: 76454...2da

Skrevet

Jobber i bhg og de fleste har hel ulldress fra Reima, Lillelam eller Wooland. Finnes masse forskjellige varianter

AnonymBruker
Skrevet

Mange gode forslag over her. Kattnakken har også en heldress i ull som er veldig god og litt tykkere enn de fleste andre. Perfekt som mellomlag under dress og regnklær. Lillelam sin syns jeg passer best som sovedress i vogn pga kragen i halsen og brett i armer og ben. Den kan fort bli litt klumpete som mellomlag syns jeg.

Hilsen barnehageansatt

Anonymkode: 9f9ea...c32

Skrevet

Vi har vært mest fornøyde med Polarn O Pyret sin, den er utrolig slitesterk, har glidelås og er passe tykk gjennom året, blir ikke klumpete.

AnonymBruker
Skrevet

Elsker ulldressene til nameit! De er gode og varme, svært slitesterke og drøye i størrelsen. Har hatt ulldress derfra i tre sesonger nå, og kommer til å kjøpe ny når vinterens utgave blir for liten 👌👌👌

Anonymkode: 2c813...095

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...