Gå til innhold

Hvilken lenestol er den BESTE du har sittet i?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, som tittelen sier, hvilken lenestol er den BESTE du har sittet i? Som du bare har sunket nedi og tenkt "yes, this is it"? :)

Anonymkode: 66aa8...50c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok stressless'n min. 

Synker riktignok ikke så dypt, men er øyeblikkelig avslappende. God støtte for rygg, nakke og hode. 

Det var bursdagsgaven til meg selv når jeg ble 50. Nyter den hver dag. Med pc-bord, motorisert fotstøtte, kaffebord på høyre hånd. 

Hvis jeg skriver mer positivt nå bør jeg få provisjon fra Sykkylven 😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
stan skrev (4 timer siden):

Det er nok stressless'n min. 

Synker riktignok ikke så dypt, men er øyeblikkelig avslappende. God støtte for rygg, nakke og hode. 

Det var bursdagsgaven til meg selv når jeg ble 50. Nyter den hver dag. Med pc-bord, motorisert fotstøtte, kaffebord på høyre hånd. 

Hvis jeg skriver mer positivt nå bør jeg få provisjon fra Sykkylven 😀

Shit, den hørtes skikkelig superstygg ut 😅😅😅

Og superdeilig!

Anonymkode: b2e09...35a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

25 000 for en lenestol?! Wtf, hadde jeg aaaaldri kastet bort pengene mine på. Folk har altfor god råd i Norge, det er sykt.

Anonymkode: 1fc66...169

Til sammenligning har de fleste av oss mobiler som koster mange tusen og som kanskje varer to-tre år. 

Samtlige Ekornes stoler, sofaer og bord mine foreldre kjøpte for 40 år siden er fullt brukbare enda. Ser nesten nye ut. Tatt godt vare på og solid kvalitet. 

Stolen kostet ca 30 000, og jeg regner med at stolen varer er mye lengre enn jeg. 

Så prisen pr bruk er ikke så ille. 

Jeg tenker det er bedre å kjøpe og ha, enn kjøpe, kaste og kjøpe nytt igjen. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...