AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #1 Skrevet 24. juli 2021 Hvilken ferske urter passer bra til kyllingfilet? Hvordan bruker dere det? Anonymkode: 87eb2...dd1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #2 Skrevet 24. juli 2021 Estragon, timian eller rosmarin. Estragon er det franske valget, brukes feks til kylling i kremet sennepssaus. Timian eller rosmarin kan man marinere kylling i sammen med olivenolje, sitron og hvitløk, før man steker i ovnen. Anonymkode: ebd9c...48f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 Jeg pleier å bruke fersk timian, sammen med revet sitronskall, hvitløk, salt, og smør. legger det under skinnet på kyllingen. Anonymkode: 3f8dd...ce7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #5 Skrevet 29. juli 2021 Jeg tenker å prøve meg på timian. Jeg pleier å steke kyllingfilet i ovnen. Når er det best å tilsette timianen? Jeg har aldri hatt timian før. Hvordan bruker dere av selve planten? River dere opp hele stilken eller kutter dere midt på eller hva gjør dere?🙈 Anonymkode: 87eb2...dd1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #6 Skrevet 29. juli 2021 Salt, fersk pepper, hvitløk, sitron og rosmarin Anonymkode: 099b6...9ee
Brunello Skrevet 29. juli 2021 #7 Skrevet 29. juli 2021 Estragon er jeg mest glad i til kylling. Liker kyllingbryst med skinn. Har estragon og litt honning mellom fileten og skinnet. Steker i stekeovn. Bruker steketermometer og tar ut ved 67 grader. Serverer gjerne med pasta og kremet pastasaus med sopp. (Da holder et litt stort bryst fint til to personer, jf diskusjonen i en annen tråd vedrørende hvor mye kylling en person trenger/spiser.)
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #8 Skrevet 29. juli 2021 Hva som passer kommer an på hvordan du har tenkt å tilberede kyllingen. Jeg liker basilikum, men de fleste andre urter kan også brukes. Anonymkode: 4df06...077
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå