Gjest cecilia Skrevet 17. september 2005 #1 Skrevet 17. september 2005 Jeg har vært mye hos legen pga magesmerter de siste månedene. De har ikke konstatert noe som helst, bare at de sier "det kan kanskje være at..." osv,osv, osv. Ble gitt tablettkur mot syre i magen, men smertene gav seg lett etter det siste legebesøket, så kutta ut pillene. Nå imorgest begynte de kraftige, meeeeget ubehagelige smertene i ryggen og i siden. Jeg har hatt ubeskyttet sex flere ganger denne uka, åsså lurer jeg på; kan dette være ett eller annet tegn, eller er det de samme gamle magesmertene? Hadde blitt glad om noen visste....
BettyB Skrevet 17. september 2005 #2 Skrevet 17. september 2005 Jeg har igrunnen ikke peiling, men jeg opplevde det samme tidlig i morges(klokken 4!! ) Skikkelige smerter i magen, føltes som når jeg hadde rier. Førte til at jeg kastet opp. Skulle gjerne visst hva det var for jeg har aldri opplevd det før, men det er vel bare mesen som er ekstra aggresiv denne gang av en aller annen grunn! Men lykke til!!
Malama Skrevet 17. september 2005 #3 Skrevet 17. september 2005 Sex DENNE UKA kan ikke gi deg sympotomer i dag. Det tar ca en uke fra eggløsningen til egget fester seg (og egget kan bare befruktes i et døgn etter eggløsningen (men sex i 3-5 dager før eggløsningen kan også gi befrukting da sædcellene kan leve en stund inni deg i påvente av egget)) Og før egget har festet seg aner ikke kroppen din noe som helst om at det har tenkt til å gjøre det, den aner ikke om du blir gravid denne måneden, og kan derfor på ingn måte gi deg symptomer på at du er gravid.
Gjest cecilia Skrevet 17. september 2005 #4 Skrevet 17. september 2005 Det skjedde tidlig denne uka. Ca. mandag, tirsdag, og du skriver at befruktningen tar CA en uke. Ingen mulighet altså?
Malama Skrevet 17. september 2005 #5 Skrevet 17. september 2005 (endret) Vel, 5-10 dager, så det kan jo muligens være "festesmerter", men det skal ikke væer veldig, veldig vondt, å om duhar hatt mye vondt før, og har vondt nå også, så er det jo ikke helt umulig at det er et "samme gamle" da? Endret 17. september 2005 av Malama
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå